۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

CES 2016 : سه محصول آزمایشگاه مرموز سامسونگ رونمایی میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، هجدهمین نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی CES در حالی از ششم ژانویه برابر با ۱۶ دیماه 94 کار خود را در لاس وگاس آمریکا آغاز میکند که از هم اکنون مشخص شده یکی از پرفروغ ترین دوره های این نمایشگاه خواهد بود.
یکی از شرکتهایی که همواره در این نمایشگاه حرفهای زیادی برای گفتن داشته شرکت سامسونگ است که اعلام کرده از آزمایشگاه تحقیقاتی مرموز خود موسوم به C-Lab، سه محصول فناورانه را به دنیا معرفی خواهد کرد.
یکی از این محصولات به نام کمربند مدیریت وزن معرفی شده است. کنترل کننده واقعیت مجازی و نوعی دستگاه صوتی مجزا دو محصول دیگر سامسونگ هستند که هنوز هیچکس اطلاع دقیقی درخصوص آنها ندارد اما گفته میشود خط جدیدی در دنیای فناوری های نوظهور مشخص میکنند.
آزمایشگاه C-Lab این شرکت کره ای در سال 2012 راه اندازی شد. این آزمایشگاه در واقع یک برنامه خلاقانه محسوب میشود که در آن محققان و مبتکران زیادی مشغول واقعیت بخشیدن به ایده های خود هستند.
از دل این ایده پردازی ها، شرکتهای دانش بنیانی نیز رونمایی شده و به طور مستقل مشغول به کار میشوند که TipTalk از جمله آنهاست.
یکی از محصولات خلاقانه سامسونگ که در نمایشگاه امسال CES رونمایی میشود دستگاه کوچکی به شکل بند ساعت مچی است که با اتصال به هر ساعت مچی قدیمی، آن را قابل اتصال به تلفن همراه هوشمند میکند.

نظرات : 0

ثبت نظر

49142