۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

CES 2016 : ال‌جی از اولین تلویزیون 8K خود رونمایی میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در CES 2015 بیشتر صحبتها پیرامون فرمت 4K بود اما الان بدست فراموشی سپرده شده چون در نمایشگاه CES 2016 فرمت 8K تمام نگاهها را به خود جلب میکند.
ال‌جی برخی از محصولات خود برای سال 2016 را معرفی کرده که یکی از مهمترین چیزهایی که جلب‌نظر میکند اولین تلویزیون مدل 8K است.
البته ال‌جی توضیحات بیشتری در مورد UH9800، این غول ۹۸ اینچی خود ارائه نکرد. همگان انتظار داشتند که قیمت این تلویزیون یا زمان ورود آن به بازار را بدانند که ال‌جی آنها را ناامید کرد. اما با توجه به اینکه مدل 8K شارپ 130 هزاز دلار قیمت دارد باید انتظار داشت که محصول ال‌جی هم حول و حوش همین قیمت باشد.
اما این به‌آن معنی نیست که ال‌جی تولید تلویزیونهای 4K را متوقف میکند. در لیست منتشر این شرکت کره‌ای چندین مدل جدید 4K نیز به چشم میخورد. مدلهای UH8500 که ۵۵ اینچ تا 75 اینچ هستند و UH9500 که بین ۵۵ تا 86 اینچ هستند از ویژگی Color Prime Plus برخوردار هستند. این قابلیت از فیلترها و فسفرهای LCD استفاده میکند تا بتواند به ۹۰ درصد طیف رنگی سینمای دیجیتال دست پیدا کند.
تمام مدلهای جدید ال‌جی از اینترفیس WebOS 3.0 استفاده میکنند که کار را بسیار ساده کرده است. نکته دیگری که باید ذکر کرد نامشخص بودن قیمتهای سری 4K است اما با توجه به اینکه قیمتها در حال نزول است، باید انتظار مدلهای ارزان قیمت هم بود.
سوال اصلی این است سایر رقبا مانند سامسونگ و سونی چه چیزهایی برای عرضه دارند. باید دید که این رقبا برای CES 2016 چه مدلهایی ارائه خواهند کرد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

84361