۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

CES 2016 : سه ایده مفهومی سامسونگ در لاس‌وگاس + عکس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اگر سامسونگ این ایده‌ها را بپذیرد از آنها میخواهد تا به فکر توسعه آن باشند و در مدتی که این افراد در این آزمایشگاه مشغول بکار هستند، نیروی کمکی این کمپانی جای آن افراد را پر کرده و کارهای روزمره آن‌ها را ادامه میدهند.
در نمایشگاه CES 2016 سه مورد از این ایده‌های مفهومی به نمایش گذاشته شده است.
یکی از این ایده‌ها کمربند ولت (WELT) است که ضمن زیر نظر داشتن غذایی که میخورید، تعداد گامهای شما و همچنین اندازه دور کمر را ثبت میکند. این کمربند به دلیل هوشمند بودن قادر به انجام این کار است.
شاید یکی از عجیب‌ترین این ایده‌ها تیپ‌تاک (TipTalk) است، یک دستبند هوشمند که جایگزین ساعت میشود. این دستبند بغیر از اینکه میتواند به شما پیغام بدهد یا سلامتی و تناسب اندام را تحت‌نظر داشته باشد اما یک ویژگی بسیار مهم دارد. با استفاده از تیپ‌تاک انگشت شما تبدیل به اسپیکر شده و میتوانید بدون نیاز به گوشی خود مکالمه خصوصی داشته باشید.
این دستبند از یک دیسک ارتعاشی مخصوص استفاده میکند که با تماس با پوست بدن صدا را از طریق دست انتقال میدهد، به این ترتیب وقتی انگشت خود را روی گوشتان بگذارید میتواتید اصوات را بشنوید.
و ایده سوم رینک (Rink)‌ است که برای کار با واقعیت مجازی طراحی شده و به کسی که از عینک VR استفاده میکند دو کنترلر وایرلسی دستی میدهد تا تجربه بهتری در دنیای واقعیت مجازی داشته باشد.
با کمک گرفتن از یک بورد کوچک که روی هدست قرار میگیرد میتواند همیشه مکان کنترلرها را ردیابی کند. از دو دستگیره U شکل استفاده میکند که به خوبی در دست قرار میگیرد و با کمک سنسور مادون قرمز نحوه قرار گرفتن مشت و انگشتان را تحت‌نظر دارد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

57255