۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

اولین لیست حمایت‌ها و مشارکت‌های طرح جویشگر

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، علیرضا یاری دبیر شورای راهبری با تشریح آخرین جزییات جلسه بیست و پنجم شورای راهبری طرح جویشگر بومی، از بررسی 33 طرح پیشنهادی در قالب 15 پروژه خبر داد.
بنا بر این گزارش، وی با اشاره به جزییات بررسی صورت گرفته در شورای راهبری طرح جویشگر بومی، اظهار داشت: از میان 15 پروژه مجموعاً 3 پروژه به دلیل عدم استقبال فعلاً در اولویت قرار نگرفته و به مرحله بعدی فراخوان موکول و سایر موارد مصوب و جهت تأمین اعتبار و عقد قرارداد به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال خواهد شد.
یاری با اعلام اینکه شورای راهبری حمایت از جویشگرها را در مرحله اول به شکل گسترده مدنظر قرار داده و تقریباً کلیه طرح‌های پذیرفته‌شده و کامل مورد حمایت کوتاه مدت و موقت قرار خواهند گرفت، گفت ادامه حمایت و مشارکت طرح در مرحله دوم با کنار هم قرار گرفتن بازیگران منتخب و همچنین تهیه طرح‌های کسب‌وکار مناسب صورت خواهد گرفت.
وی همچنین گفت: شورای راهبری بر حمایت‌های تشویقی از طرح‌های ترکیبی تاکید داشته و در مصوبات خود در این دوره نیز برای شرکت‌هایی که ترکیب شده اند امتیاز ویژه قائل شده و یا خواهد شد.
در انتها دبیر شورای راهبری با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی در میان جویشگرها و خدمات جانبی مرتبط، گفت در این مرحله فضای ورود برای طرح‌های جدید و قابل رقابت با این پروژه‌ها باز بوده و امکان ورود یا ترکیب سایر بازیگران طرح وجود دارد.
علاقه‌مندان برای آگاهی از تمام اطلاعات مربوط به طرح جویشگر بومی می‌توانند به پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی www.didras.ir  مراجعه کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

31426