۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

آیا آیفون ۴ اینچ همان آیفون 6 در قاب 5S است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اوایل هفته گذشته بود که شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه احتمال دارد اپل برای کسانی که دلتنگ آیفون با صفحه‌های کوچک‌تر هستند آیفون 6C به صفحه‌نمایش ۴ اینچ تولید کند.
اما جدیدترین شنیده ها حاکی از آن است که گوشی اپل که همه از آن صحبت میکنند مدل ارتقاء یافته 5S است که سال 2013 معرفی شده بود و هیچ شباهتی به گوشی آیفون 7 ندارد. احتمالا هم نام آن 5SE خواهد بود.
ظاهرا SE کوتاه برای Second Edition یا همان نسخه دوم است و به این اشاره میکند که این گوشی به 5S شباهت بسیاری دارد اما از نظر تجهیزات داخلی و سیستم‌عامل به آیفون 6 و 6S شباهت دارد. به‌عنوان مثال دوربین پشت 5SE؛ 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 1.2 مگاپیسکل خواهد بود. یا اینکه با استفاده از چیپهای A8 و M8 از سیستم اپل‌پی پشتیبانی ‌میکند.
گوشی بعدی اپل در دو رنگ رزگلد و خاکستری عرضه میشود. حتی ممکن است از قابلیت Live Photo در این گوشی پشتیبانی شود اما خبری از تاچ سه‌بعدی نخواهد بود.
اپل تصمیم دارد تولید 5S را متوقف کند، همین امر احتمال معرفی 5SE را قوت میبخشد. باید تا معرفی رسمی اپل تا ماه مارس صبر کنیم تا ببینیم بالاخره کدام یک از این شایعات رنگ واقعیت به خود میگیرد.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

51663