۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

نمایشگاه MWC 2016 : منتظر چه محصولاتی از سامسونگ هستیم

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، از چندین ماه قبل شایعات زیادی از محصولات جدید این کمپانی و معرفی آنها در MWC 2016 در پایگاه‌های خبری مختلف و وبسایتها و وبلاگها به گوش میرسد.
شاید یکی از مهمترین گوشیهایی که همگان منتظر معرفی آن هستند سری خانواده گلکسی S7 است که گمانه‌زنیهای زیادی درباره آن شنیده میشود.
غول کره‌ای نیز با تأیید این شایعات رسما اعلام کرد که در جریان برگزاری این نمایشگاه گلکسی جدید رسما رونمایی میشود و قرار است که نشست خبری بزرگ سامسونگ در روز ۲۱ فوریه یعنی ۲ اسفند با معرفی گلکسی S7؛ گلکسی S7 Edge و شاید گلکسی S7 Plus برگزار شود. هرچند که مدل آخری کمی بعید بنظر میرسد.
همچنین احتمال دارد  که شاهد رونمایی از پوشیدنیهای مبتنی بر ورزش این کمپانی با پیروی از طراحی ساعت هوشمند Gear S2 باشیم. همچنین مورد دیگری که سامسونگ در اخبار خود سخنی از آن به میان نیاورده اما در تیزر تبلیغاتی آنها دیده میشود هدست Gear VR است.
بر اساس شایعات دیگری نیز شاید شاهد معرفی دوربین ۳۶۰ درجه سامسونگ برای کار و عکاسی از محتوای دستگاه واقعیت مجازی باشیم.
در دوسال گذشته یعنی 2014 و 2015 سامسونگ توانست با برگزاری باشکوه کنفرانس خبری خود تمام اخبار نمایشگاه را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. امسال نیز تمام چشمها به سامسونگ و غافلگیری آنها دوخته شده است.
یکی از مشکلات عمده سامسونگ میزان شارژ باتری است که علاقمندان امیدوارند اینبار چاره‌ای برای آن اندیشیده شده باشد. از دیگر ویژگیهایی که انتظار میرود در محصولات جدید سامسونگ دیده شود اضافه شدن اسلات microSD و ضد آب بودن است.
شنیده میشود که شاید سامسونگ از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و یا Exynos M1، آلیاژ قوی منیزیم، صفحه‌نمایش مقاوم ترتل گلس (Turtle Glass)، فناوری حساس به فشار مانند 3D تاچ و دوربین بهبود یافته 12 مگاپیکسلی در گلکسی سری جدید استفاده کند.
حتی شاید شاهد گوشی بزرگ گلکسی +S7 Edge هم در MWC 2016 باشیم. هرچه هست سامسونگ با پرچمداران جدید خود غوغایی در این صنعت به‌پا خواهد کرد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

41590