۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

سامسونگ سری Galaxy A نسخه 2016 را معرفی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، برای تولید این تلفن‌های هوشمند که در گروه گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار میگیرند، طراحی جذاب و کارایی و کیفیت در اولویت قرار داشتند.
بدنه تلفن‌های هوشمند سری Galaxy A از شیشه و فلز ساخته شده است که تلفیقی از طراحی خلاقانه و جدیدترین تکنولوژی سامسونگ محسوب میشوند و برای کاربران لذت استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا را با قیمتی مناسب فراهم میکند.
این گوشی‌ها در سه مدل و صفحه‌نمایش‌های متنوعی عرضه میشوند:  A3 با صفحه‌نمایش 4.7 اینچ، A5 با صفحه‌نمایش 5.2 و A7 با صفحه‌نمایش 5.5.
عبدو چلالا، مدیرکل موبایل و ارتباطات سامسونگ در خاورمیانه و شمال افریقا گفت: "ما در سامسونگ از مشتریان خود الهام میگیریم و به همین دلیل است که تمامی محصولات و راه‌حل‌های‌ ما در عین سادگی، بسیار هدفمند و کارآمد هستند."
وی همچنین افزود: "(Galaxy A (2016 نمونه بسیار خوبی است که با توجه به نیازهای مشتری بهبود یافته است. همگرایی منحصربه‌فرد طراحی و عملکرد این تلفن‌های هوشمند، پاسخی مناسب به نیازهای زندگی روزمره مخاطبان ما خواهد بود."
دوربین ارتقایافته تلفن‌های همراه سری Galaxy A، عکاسی را به تجربه لذت‌بخش و فوق‌العاده‌ای تبدیل میکند. دوربین پیشرفته این گوشی‌ها، دارای تثبیت‌کننده تصویر نوری (Optical Image Stabilization (OIS در مدل‌های A5 و A7 هستند که مانع از تار شدن تصویر میشود، همچنین دوربین‌های پشت و جلو مجهز به لنز  f1.9هستند که به کاربران اجازه میدهد حتی در شرایط کم‌نور و تاریک نیز عکس‌های باکیفیتی بگیرند. علاوه بر این، با دوبار کلیک روی دکمه خانه، دوربین در کمتر از یک ثانیه راه‌اندازی میشود، به‌این‌ترتیب، کاربران دیگر ثبت هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهند داد.

نظرات : 0

ثبت نظر

32318