۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

شکست سیستم سامسونگ پی در سال ۲۰۱۵ : 17 میلیون دلار ضرر

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ «لوپ‌پی» همان گروهی است که سازگاری سیستم پرداخت در گوشیهای هوشمند را به تمام ترمینالهای کارتهای مغناطیسی آورد. اما حالا شرکت سامسونگ پی (Samsung Pay)‌؛ نام جدید لوپ‌پی بعد از خریداری شدن توسط سامسونگ؛ اعلام کرد در سال 2015 میلادی متحمل 16.8 میلیون دلار ضرر شده است.

برغم عملکرد مالی منفی؛ سامسونگ تأکید می‌کند که سیستم «سامسونگ‌ پی»  از نظر استراتژیک مزایای زیادی برای بخش اسمارت‌فون این کمپانی داشته است.

آنها در بیانیه‌ای اعلام کردند با بکارگیری فناوری MST (نقل و انتقال امن مغناطیسی) متعلق به سیستم «سامسونگ‌ پی»  که باعث تسهیل در پرداخت با گوشی در بیشتر ترمینالهای مربوط به کارتهای اعتباری می‌شود؛ اسمارت‌فونهای سامسونگ گلکسی موفق شده‌اند تا بطور پیوسته در مسیر پیشرفت و رشد گام بردارند.

در گزارش مالی این کمپانی هم سامسونگ روی این مسئله تأکید بسیار کرده است. به گفته آنها با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۵ میلیون کاربر «سامسونگ پی» فقط در کره جنوبی و آمریکا وجود دارد؛ این سیستم توانسته موجب فروش 5 میلیون دستگاه گلکسی S6؛ S6 Edge؛ S6 Edge+؛ Note 5؛ A5 و A7 در این دو کشور شود.

از منظر فروش گوشیهای هوشمند؛ سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ توانسته در کسب درآمدی معادل بیش از 2.49 میلیارد دلار سهیم باشد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

37374