۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

گوشیهای سری جدید گلکسی با تبلت ویندوزی سامسونگ یکپارچه می‌شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ این اولین تبلت از خانواده گلکسی است که از سیستم‌عامل مایکروسافت استفاده می‌کند. طبق شایعاتی که در همان زمان به گوش می‌رسید در این مدل قابلیتی درنظر گرفته شده که می‌تواند براحتی و بسادگی با گوشی گلکسی S6 و مدلهای بعدی آن در تعامل باشد. ویژگی ذکر شده «Galaxy Continuity» نام دارد و به کاربر این امکان را می‌دهد که گوشی خود را با تبلت TabPro S یکپارچه کند.

به‌همین منظور باید اپلیکیشنی بنام «Flux D» نصب شود. شاید سامسونگ از این به‌بعد اپلیکیشن موردنظر را روی تبلت خود بصورت از پیش نصب‌شده ارائه دهد. از طریق این اپ؛ گوشی با بلوتوث به تبلت متصل می‌شود. به‌محض اینکه ارتباط برقرار شد؛ کاربر قادر است از طریق حسگر اثر انگشت و عکسی که برای آن تعریف شده؛ قفل تبلت را باز کند و وارد آن شود.

 

شاید یکی از مهمترین خصوصیات آن؛ امکان دریافت و پاسخ به نوتیفیکیشنهایی است که توسط گوشی از سمت تبلت دریافت می‌شود.

همچنین بر اساس خبری که روز گذشته منتشر شد؛ بزودی قلمی برای این تبلت عرضه می‌شود که امکان اتصال به‌آن از طریق بلوتوث وجود دارد.

 

نام این قلم Samsung Bluetooth-C Stylus است و قیمت آنهم 66 دلار اعلام شده است. قلم جدید با سایر گوشیها و تبلتها هم کار می‌کند اما در اصل برای گلکسی TabPro S ساخته شده است.

قلم سامسونگ که از بلوتوث 4.0 LE‌ و یک دکمه برای پاک کردن استفاده می‌کند از آخر ماه میلادی جاری به‌فروش می‌رسد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

21867