۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

ایرجمز: دستبندی که در حقیقت یک گیتار پوشیدنی است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ اگر با «زیویکس» آشنا باشید احتمالا می‌توانید «ایرجمز» را هم باور کنید. کمپانی سازنده این پوشیدنی پیشتر بخاطر ساخت «جمستیک» (Jamstik) معروف بوده؛ یک گیتار وایرلس کوچک که به کاربر امکان یادگیری و یا همساز شدن با آیفون و آیپد را می‌دهد.

«ایرجمز» به درد کسانی می‌خورد که دوست دارند تمام نواختن را بطور کامل انجام دهند. تصور کنید «گیتار هیرو» در یک دستبند ۵۰ دلاری با یک شتاب‌سنج و اپلیکیشن مرتبط خلاصه شده باشد.

 

 

 

فناوری که در ساخت آن بکار رفته بسادگی استفاده از آن است. خود دستبند بیشتر شبیه ساعت یا ردیاب تناسب اندام است که فقط یک دکمه روی آن قرار گرفته است. کافی است «ایرجمز» را کنار دستگاه iOS یا اندرویدی قرار دهید؛ اپلیکیشن مربوطه را اجرا کنید تا از آن لذت ببرید. از لیستی که به شما پیشنهاد می‌شود؛ یک آهنگ را انتخاب کنید. البته هنوز اطلاعاتی در مورد تعداد آهنگها یا نوع آهنگهایی که در این لیست قرار دارد ارائه نشده است. حالا می‌توانید وانمود کنید که در حال نواختن گیتار هستید.

از «ایرجمز» برای افکتهای صوتی هم می‌توان استفاده کرد. همچنین چندین کاربر می‌توانند در کنار هم با این پوشیدنی به نواختن مشغول باشند گویی که یک باند موسیقی هستند.

مبلغ تنها ۵۰ دلار برای این پوشیدنی گیتاری؛ ایده‌آل بنظر می‌رسد. از روز 29 ماه مارس فروش «ایرجمز» آغاز می‌شود و اگر دوستی دارید که بشدت علاقمند به موسیقی و بخصوص نواختن گیتار است؛ این پوشیدنی می‌تواند هدیه جالبی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

26049