۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

اپلیکیشن SmartNavi با ردیابی گامهای کاربر بدون GPS مسیریابی می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ یکی از مشکلات اساسی GPS مصرف بیش از اندازه باتری است. اما اپلیکیشن SmartNavi یک اپ اندرویدی مستقل از GPS برای کسانی است که پیاده‌روی می‌کنند. این اپلیکیشن مبتنی بر گامهای کاربر عمل می‌کند و از هدر رفتن شارژ باتری تا میزان 80 درصد جلوگیری می‌کند.

اپ SmartNavi با استفاده از سنسورهای داخلی؛ گامها و جهت حرکت کاربر را شناسایی می‌کند؛ به این ترتیب همزمان با ذخیره کردن انرژی؛ مسیریابی هم به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

علاوه بر آن؛ این اپلیکیشن در پشت‌زمینه از سرویسی استفاده می‌کند که با GPS ساختگی اطلاعاتی را در اختیار سایر اپهای ناوبری قرار می‌دهد. در نتیجه بدون نیاز به اتصال به ماهواره‌ها و هدر دادن شارژ گوشی؛ همچنان می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای راه‌اندازی این اپلیکیشن باید قد خود را وارد برنامه کنید و سپس گوشی را در مقابل بدنتان قرار دهید تا بتواند گامهای شما را بشناسد. محل شما روی نقشه نشان‌گذاری می‌شود و در لحظه دنبال می‌شود.

اپلیکیشن SmartNavi به‌هیچعنوان جایگزین برنامه گوگل مپس نیست؛ اما خود به تنهایی یک اپ ناوبری شایسته است که ایده بسیار جالبی پشت آن قرار دارد. دریافت آن رایگان و عاری از هرگونه تبلیغ است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

21745