۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

اسمارت‌فونی که اسلحه دو لول است !

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ Ideal Conceal به ظاهر یک اسمارت‌فون است که داخل یک قاب قرار می‌گیرد؛ اما در واقع یک اسلحه دو لول است که از پیستول با کالیبر 380. استفاده می‌کند. وقتیکه بسته می‌شود؛ ماشه و ضامن ماشه توسط دسته اسلحه کاملا پوشش داده می‌شوند و درست شکل قاب یک اسمارت‌فون را می‌گیرند.

علاوه بر این یک کلیپ کوچک برای بستن اسلحه به کمر هم درنظر گرفته شده؛ اما بصورتی که در چشم بیننده شکل یک تلفن همراه را دارد.

اما این تنها وجه تشابه اسلحه Ideal Conceal با گوشی نیست. بعنوان مثال زمانیکه از آن استفاده نمی‌شود؛ بسادگی داخل جیب یا کیف دستی قرار می‌گیرد.

یکی از سازندگان این اسلحه در سایت کمپانی نوشته: ایده اصلی ساخت Ideal Conceal؛ نیاز دنیای امروز است؛ مردم نیاز دارند تا هر روز با خود اسلحه به‌همراه داشته باشند؛ برای همین تصمیم گرفتیم آن را طوری بسازیم که براحتی قابل حمل باشد و مشکلی برای مردم عادی ایجاد نکند.

در حال حاضر؛ Ideal Conceal هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و به مرحله تولید نرسیده است. انتظار می‌رود که اواسط سال 2016 زمان نهایی ورود این اسلحه به بازار باشد. قیمت آنهم 395 دلار اعلام شده است.

سازنده Ideal Conceal که در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان شرکت کرده بود؛ بعد از اعلام خبر ساخت این اسلحه حدود 2500 ایمیل از افراد مختلف متقاضی خرید دریافت کرده است. شاید با این حجم درخواست؛ کمپانی سازنده برای سال 2016 نزدیک به یک میلیون اسلحه تولید کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

77189