۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

شلوار هوشمند سامسونگ اجازه پرخوری نمیدهد!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS‌؛ با همه‌گیر شدن اینترنت و وسایل مرتبط با آن دور از ذهن نیست روزی را ببینیم که تمام وسایل اطرافمان به اینترنت وصل باشند. به همین دلیل سامسونگ با شتاب دادن به بخش IoT سعی در ارائه نوآوریهای جدید دارد.

در همین راستا آنها اقدام به تولید و معرفی پوشاک متصل به اینترنت کرده‌اند: اینترنت شلوارها (Internet of Trousers).

اینترنت شلوارها شامل مجموعه‌ای از شلوارهای هوشمند است که هدف آنها فراهم کردن آسایش بیشتر برای انسانهاست. به‌عنوان مثال فرض کنید در حالیکه فراموش کرده‌اید زیپ شلوارتان را ببندید از خانه‌ خارج شوید؛ شلوار هوشمند سامسونگ با استفاده از قابلیتی بنام وای‌فلای (Wi-Fly) به شما هشدار می‌هد.

 

هشدار «بلند شو!» به شما یادآوری می‌کند که عدم فعالیت برای مدتی طولانی برای سلامتی خوب نیست و باید هر ۶۰ دقیقه یکبار حرکت کنید.

اما شاید یکی از دلایل تنبلی و بی‌حرکتی نداشتن انگیزه باشد؛ اما سامسونگ برای این قسمت هم راه‌حل جالبی دارد. اگر برای مدت بیشتر از ۳ ساعت فعالیتی انجام ندهید؛ این شلوار هوشمند شوکهای الکتریکی خفیفی روی کمر شما ارسال می‌کند. اما فراموش نکنید؛ زمان خوابیدن این شلوار پایتان نباشد.

یکی دیگر از ویژگیهای فوق‌العاده شلوار هوشمند سامسونگ «قفل یخچال» (Fridge Lock) است: زمانی که اندازه دور کمر بیشتر از حد معمول شود؛ در یخچال را قفل می‌کند تا جلوی پرخوری شما را بگیرد.

سامسونگ امیدوار است که کمپانیهای تولید کننده پوشاک از فناوری اینترنت شلوارها استقبال کنند و شروع به تولید آنها نمایند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

26928