۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

هواوی هم وارد رقابت هدستهای واقعیت مجازی میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ غافلگیری هواوی مربوط به فناوری واقعیت مجازی میشود. آنها در حال کار برای ارائه اولین سری از هدستهای مرتبط با این فناوری هستند که در سه شکل مختلف عرضه میشود: دو گوشی P9‌ و مدل بزرگتر Mate 8.

رزولوشن صفحه‌های هر سه مدل 1080p است اما منتظر کیفیتهای بی‌نظیر ویدوئی نباشید. ولی هواوی ادعا میکند راه‌حل واقعیت مجازی آنها اولین مدلی خواهد بود که در حال حرکت هم صدای ۳۶۰ درجه را به کاربر ارائه میدهد. فقط کافی است محتوای مناسب در حال پخش باشد و دو هدفون روی گوش قرار گرفته باشد.

هدستهای واقعیت مجازی هواوی هم درست مانند مدلهای سامسونگ کار میکنند کافی است صفحه را باز کنید؛ سپس با استفاده از اپلیکیشن واقعیت مجازی و کلیپهایی که در داخل گوشی وجود دارد آنرا اجرا کنید.

برای کسانیکه از عینک استفاده میکنند قرار دادن آن زیر هدست امکانپذیر نیست. اما لنزهای تطبیق‌پذیر قادرند شرایط بهتری را برای کاربر فراهم کنند.

میدان دید این هدست 95 درجه و تأخیر آن ۲۰ میلی ثانیه است. اما این مقدار برای سامسونگ گیر VR برابر با 96 درجه و برای اچ‌تی‌سی وایو پلاس برابر با 110 درجه است. همچنین از فیلتر نور ضد آبی برای محافظت از چشمها استفاده شده است.

اما هیجان‌انگیزترین قسمت این هدست محتواست. زمانیکه هدست واقعیت مجازی هواوی راه‌اندازی شود حدود 4000 فیلم  و 40 بازی در دسترس قرار میگیرد.

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

16238