۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

پبل از جدیدترین پوشیدنیهای خود رونمایی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از تک رادار، پبل هم‌اکنون در تلاش است تا سال 2016 را با قدرت طی کند و این مسئله بخوبی در نشست خبری آنها مشهود بود. در این نشست از سه پوشیدنی جدید رونمایی شد.

این سه گجت «پبل ۲» که ادامه دهنده نسل «پبل کلاسیک» است در کنار «پبل تایم ۲» و گجت کاملا جدید «پبل کر» هستند.

هر سه مدل نسبت به پیشینیان خود بیشتر روی تندرستی و تناسب اندام تمرکز دارند. مدل پبل ۲ از یک مانیتور ضربان قلب و ردیاب فعالیت استفاده میکند که آنرا همردیف محصولات اپل و اندروید میکند.

این اولین بار در تاریخ این کمپانیست که از دنیای ساعتهای هوشمند فاصله گرفته است. اما نکته جالب آنست که برای سومین بار آنها تصمیم گرفتند تا به ریشه خود برگردند یعنی کیک‌استارتر.

دوبار قبلی با موفقیت عظیم پبل همراه بود اما باید دید برای بار سوم مصرف کنندگان علاقه‌ای به پیش پرداخت برای ساعتهای هوشمند و ردیابهای تندرستی بر روی سایتهای جذب سرمایه جمعی دارند؟

مدل Core یک مدل کاملا مستقل و 3G ‌است که با ترکیب GPS و اسپاتیفای سعی دارد مجموعه‌ای از بهترین ویژگیها را در یک گجت بسیار کوچک به قیمت 69 دلار گردآوری کند.

همان تک دکمه معروف که در سایر دستگاههای این شرکت دیده بودیم در این محصول هم دیده میشود. فضای حافظه داخلی آن 4GB؛ سیستم عامل آن اندروید است و با هر بار شارژ تا 20 ساعت کار میکند.

مدلهای پبل ۲ و پبل تایم ۲ تا حدود زیادی به مدل اصلی این شرکت یعنی ساعت هوشمند وفادار مانده‌اند اما از نظر ظاهری زیباتر شده‌اند.

هر دو ساعت به یک مانیتور جهت اندازه‌گیری ضربان قلب مجهز هستند و سیستم عامل آنها Pebble OS است.

بیشترین ارتقا به پبل تایم ۲ مربوط میشود. از خیلی جهات شاهد بهبودهای زیادی در این گجت هستیم. صفحه نمایش آن وضوح بیشتری دارد و رزولوشن آن 200x228 با قطر 3.8 سانتیمتر است.

نمایشگر آن دارای e-ink چند رنگ است و به پردازنده ARM Cortex M7 مجهز است.

این ساعت در سه رنگ مشکی؛ طلایی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود. وزن ساعت جدید حدود 65 گرم است که بنظر وزن مناسبی است.

قیمت این ساعت 169 دلار تعیین شده است.

تنها محصولی که تغییر آنچنانی نکرده مدل پبل ۲ است؛ صفحه نمایش آن همچنان تک رنگ بوده و رزولوشن آن 144x168 پیکسل است. وزن آن کمی کمتر از 32 گرم بوده و خبری از مانیتور ضربان قلب نیست.

ضخامت پبل ۲ تنها 9.8 میلیمتر است. پردازنده آن ARM Cortex M4 بوده و همچنان بطرز حیرت‌انگیزی تا ۷ روز شارژ نگه میدارد.

قیمت خرده‌فروشی این ساعت 129 دلار است.

پبل همچنان به مبارزه ادامه میدهد و قصد ترک میدان را ندارد. باید دید که آیا محصولات جدید قادر هستند تا موفقیتهای گذشته را تکرار کنند؟

 

نظرات : 0

ثبت نظر

26023