۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

تبلت پوشیدنی که جای ساعت هوشمند را میگیرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، «روفوس کاف» یک کامپیوتر کوچک است که به دور مچ بسته میشود. این تبلت اندرویدی 3.2 اینچی خیلی عجیب بنظر میرسد.

یکی از کارشناسان فنی انگجت که این تبلت را تست کرده گفته بعد از حدود ۳ دقیقه که این تبلت را بدستش بسته بوده احساس کلافگی کرده است.

اما مدیرعامل شرکت تولید کننده آن بنام «گیب گریفونی» معتقد است که تا چند سال آینده گجتهایی مانند کاف جایگزین اسمارت‌فونهایی مانند آیفون میشود.

ولی باید اعتراف کرد که تمام جنبه‌های این فناوری بد نیست بلکه ویژگیهای خوب هم در آن دیده میشود.

کارفرماها معتقدند تبلتهای اندرویدی که بلوتوث آنها روشن است و روی دست یا بازوی کارمندان بسته میشود ایده خوب و جالبی است.

بکمک یک اپ و یک اسکنر متصل کارهایی مانند تهیه فهرست اموال؛ اداره هتلها و چک بلیط باعث آزاد شدن دست کارمندانی میشود که باید همواره تبلت به دست داشته باشند.

بعد از کمپین جذب سرمایه جمعی بسیار موفق؛ تلفنهای زیاد و غیرمنتظره‌ای به این شرکت شد. تعداد زیادی از کارخانه‌ها و هتلها تمایل داشتند از دستگاه جدید برای نیروی انسانی خود استفاده کنند.

این کمپین موفق به جذب سرمایه 800 هزار دلاری در مرحله پیش‌سفارش شد.

نمایشگر این تبلت 3.2 اینچ با رزولوشن 400x240 است. این مشخصات در مقایسه با اسمارت‌فونهای امروزی کاملا قدیمی و متعلق به دوران عصر حجر بنظر میرسد!

حتی دوربین جلوی 640x480 سلفیهایتان را بسیار بد نشان میدهد اما قسمت دست‌بند این گجت معقول بنظر میرسد.

«گریفونی» معتقد است که کامپیوترهای پوشیدنی در طی ۵ تا ۱۰ سال آینده رایج میشوند. زمانی میرسد که نیازی به بیرون آوردن گوشی از داخل جیب نیست چون همیشه روی قسمتی از بدن قرار دارد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

15597