۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

مربی خصوصی ورزش مبتنی بر AI که در هدفون قرار میگیرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیجیتال ترندز، این مربی شخصی که نوع جدیدی از پوشیدنیست در هدفونهای هایتک قرار میگیرد و بصورت در لحظه به کاربر تمرین میدهد.

مدیر عامل شرکت LifeBEAM «اومری یوفه» که مبتکر این پوشیدنی جدید است گفته که آینده پوشیدنیها استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی سلامت و تندرستی در زمان واقعیست و ما هم با ساخت Vi بدنبال پیاده‌سازی همین ایده بوده‌ایم.

«وی» با بالابردن سطح آگاهی فرد از رفتار؛ محیط و فیزیولوژی زمان واقعی موجب میشود تا تجربه تمرینات ورزشی هوشمندانه‌تری در اختیار کاربر قرار بگیرد. ما به «وی» Awareable میگوییم چون در حقیقت اولین و تنها پوشیدنی است که قادر است به الگوهای فعالیتی فرد آگاه شده و رفتار او را در زمان واقعی رهبری و هدایت کند.

قدرت این پوشیدنی مبتنی بر چند سنسوریست که از ترکیب قدرت یک سیستم AI با یکپارچه‌سازی داده‌های مبتنی بر ابر حاصل میشود.

این یعنی آنکه Vi به کاربران خود اطلاعات و فیدبکهای آنی میدهد این اطلاعات از سرعت دویدن گرفته تامیزان ضربان قلب ورزشکار است و به این ترتیب در لحظه و در حال انجام حرکات؛ جلسات تمرینی او را مدیریت میکند.

شاید مهمترین ویژگی این پوشیدنی که به آن میبالد ایجاد یک رابطه عمیق و دوستانه با ورزشکار در طول زمان است و موجب بالارفتن میزان انگیزه فرد در هنگام ورزش کردن میشود.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

28389