۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

پرچمداران جدید هواوی P9 و P9 Plus وارد ایران شدند

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS، در ابتدای این مراسم Ray Yao مدیر کشوری هواوی در خصوص فعالیت جهانی این شرکت گفت: ایران یکی از بزرگترین بازارهای خاورمیانه به حساب می‌آید از همین رو تصمیم گرفتیم تا حضور فعالتر و پررنگتری را در این بازار داشته باشیم.

وی درباره رشد این شرکت گفت: ما توانسته‌ایم با همکاری با هم یک نتیجه متفاوت را رقم بزنیم. این مأموریت ماست تا یک محصول جهانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

میزان توزیع محصولات هواوی در این چند سال بسیار سریع بوده بطوریکه حدود 75 میلیون دستگاه در سراسر دنیا توزیع شده و باعث شده تا هواوی در جایگاه ۸۸ در فهرست ۱۰۰ برند برتر دنیا قرار بگیرد و همه این موفقیتها فقط در مدت ۵ سال حاصل شده است.

در ادامه این مراسم بنیامین دارمی، مدیر ارشد مارکتینگ هواوی در ایران به معرفی دو پرچمدار جدید این کمپانی در بازار ایران پرداخت و گفت: یکی از مهمترین برتریها و خصوصیات بارز گوشیهای جدید همکاری شرکت معظم لایکا با هواوی است که نتیجه بی‌نظیر آن را در مدلهای P9 و P9 Plusشاهد هستیم.

وی درباره ویژگیهای گوشی P9 افزود: بدنه این گوشی بصورت کاملا یکپارچه یا unibody طراحی شده تا بتواند به بهترین شکل از قطعات داخلی محافظت کند. صفحه‌نمایش آن ۵.۲ اینچ است و لبه‌های گوشی تا صفحه‌نمایش تنها 1.7 میلیمتر فاصله دارد. همین حاشیه باریک این ذهنیت را بوجود می‌آورد که این گوشی هیچ حاشیه‌ای ندارد.

گوشی P9 در مقایسه با سایر رقبای خود با ضخامتی کمتر از 7 میلیمتر باریکترین گوشی بازار است.

هواوی برای ساخت دوربین این گوشی همکاری بسیار نزدیکی را با شرکت لایکا داشته تا بهترین فناوری و کیفیت را به مشتریانش ارائه دهد.

در پشت این گوشی دو لنز تعبیه شده؛ یکی برای عکاسی سیاه و سفید و دیگری برای عکاسی رنگی. پتنت این مدل به ثبت رسیده و به موجب آن لایکا اجازه استفاده از این فناوری را به جز در گوشی P9 هواوی ندارد.

یکی از مهمترین ویژگیهای بارز P9 استفاده از ۳ مدل فوکوس است که به کاربر این امکان را میدهد تا حتی پس از عکاسی میزان تاری و فوکوس عکس را به دلخواه تغییر دهد.

خیلی از دوربینها برای اینکه عکاسی سفید و سیاه را به عکاس ارائه دهند از راه‌ حل نرم‌افزاری استفاده میکنند در حالیکه در پرچمدار جدید هواوی دوربین RGB در هنگام عکاسی سفید و سیاه بطور کامل خاموش میشود.

خیلی از قابلیتهایی که در دوربین P9 قرار داده شده همان قابلیتهاییست که در دوربینهای حرفه‌ای لایکا دیده میشود.

 حسگر اثر انگشت این گوشی بصورت سه‌بعدی اثر انگشت کاربر را میگیرد و ویژگیهای منحصربفردی را در اختیار مصرف‌‌کننده قرار میدهد.

 از دیگر خصوصیات جالب این گوشی قرار دادن سه آنتن در داخل بدنه آن است که موجب میشود در صورت بلاک شدن یکی از آنها و ناتوانی در دریافت سیگنال آنتن دیگر وظیفه آنرا بخوبی انجام دهد.

باتری این گوشی 3000mAh است و که امکان ۱۲ ساعت ضبط ویدئوی اچ‌دی یا ۸ ساعت گشت‌زنی در اینترنت را در اختیار کاربر میگذارد. اینگوشی برای شارژ از صفر تا ۱۰۰ درصد تنها در حدود ۲۸ دقیقه زمان نیازدارد.

وی در ادامه به معرفی گوشی هواوی P9 Plus پرداخت و گفت: این گوشی با مدل P9 شش تفاوت عمده دارد.

صفحه نمایش آن 5.5 اینچ است اما همچنان ضخامت آن کمتر از 7 میلیمتر است. باتری این گوشی در مقایسه با مدل قبلی 3400mAh است که با توجه به صفحه بزرگتر کاملا منطقی بنظر میرسد. دو اسپیکر در این گوشی تعبیه شده که وقتی در حالت افقی قرار میگیرد صدا بصورت استریو پخش میشود.

دوربین جلوی این گوشی هم مثل P9 هشت مگاپیکسل بوده ولی با فوکوس است. قابلیت پرس‌تاچ یکی دیگر از ویژگیهای آن است که به فشار حساس است و با توجه به میزان فشار وارده ۱۸ اپ را به کاربر ارائی میدهد.

از امتیازات جالبی که برای خریداران تهرانی پرچمدارهای جدید هواوی گرفته شده تحویل قطعه خراب از درب منزل و همچنین تحویل دوباره آن بعد از انجام خدمات مربوطه است. همچنین کسانیکه P9 خرید میکنند سه ماه بیشتر از مدت مشخص شده گارانتی خواهند داشت.

در ادامه این مراسم عکسهای منتخب از عکاسانی که با گوشی هواوی P9 به عکاسی پرداخته بودند به نمایش گذاشته شد و بر اساس رأی‌گیری که از شرکت کنندکان در نشست خبری بعمل آمده بود به نفر برنده هدیه‌ای اهدا شد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

63693