۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

هفته فناوری لنوو شاهد معرفی فبلت پروژه تانگو خواهد بود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون‌آرنا، در ماه ژانویه امسال در جریان نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس دو کمپانی گوگل و لنوو اعلام کردند که با همکاری یکدیگر یک دستگاه مبتنی بر پروژه تانگو عرضه خواهند کرد.

اگر فراموش کرده‌اید که پروژه تانگو چیست و چه کاری انجام میدهد باید گفت که گوگل تصمیم دارد سیستم نقشه‌برداری سه‌بعدی و واقعیت افزوده را روی گوشیهای هوشمند وارد مرحله جدیدی کند بدون آنکه نیازی به GPS یا هرگونه سیگنال خارجی باشد.

قرار است تا دو روز دیگر شاهد نشست خبری بزرگ لنوو باشیم؛ نشستی که مطمئنا با خبرهای زیادی از محصولات جدید این کمپانی همراه است.

اما استاد افشاگریهای فناوری بنام Evan Blass در توییت جدید خود که دیروز منتشر کرده اخباری از یکی از غافلگیریهای گوگل و لنوو برای این مراسم را رو کرده است: یک فبلت 6.4 اینچی با نمایشگر Quad HD.

حالا همه از خود میپرسند که آیا «ایوان» این دفعه هم درست میگوید؟

این هفته بنام هفته فناوری لنوو نامگذاری شده و باید منتظر خبرهای داغی باشیم.

دستگاه پروژه تانگو باید مجهز به دوربین عقب حداقل ۴ مگاپیکسلی باشد که از لنزهای «فیش آی» 180 درجه‌ای در آن استفاده شده و میدان دید دوربین جلوی آنهم 120 درجه با عمق عکاسی در 180x320 پیکسل است.

اینها تماما چیزهاییست که برای نقشه‌برداری سه‌بعدی به آن نیاز است.

در لاس‌وگاس اعلام شد که این دستگاه کمتر از 500 دلار قیمت دارد. با توجه به قابلیتهایی که برای این گوشی اعلام میشود مسلما این فبلت برای هر دو گروه کاربران حرفه‌ای و همچنین دنیای تفریح و سرگرمی جذاب است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

35619