۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

برند چینی LeEco بازار اسمارت‌فون آمریکا را هدف گرفت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، تعداد تولیدکننده‌های OEM گوشیهای تلفن همراه در کشور چین که برای خود نامی دست و پا کرده‌اند بسیار زیاد است اما خیلی کم پیش می‌آید که این نامها بتوانند از آبها عبور کرده و وارد خاک آمریکا شوند.

بهرحال ممکن است بزودی این معادله تغییر کند و شاهد حضور یکی از این برندها در بازار آمریکا با افتتاح یک فروشگاه اختصاصی باشیم.

این برند با نام LeEco قرار است اواخر سال جاری میلادی محصولاتش را در آمریکا عرضه کند.

این کمپانی یک تولید کننده چینی اسمارت‌فون است که قبلا از این با نام LeTV شناخته میشد. چون این کمپانی بغیر از تولید اسمارت‌فون در زمینه سرویسهای پخش ویدئویی هم تخصص دارد.

انتظار میرود که این سرویس هم به خاک آمریکا پا بگذارد. سرویس پخش آنلاین ویدئوی LeEco در حال حاضر دارای محتوای چینی و هندی است و اگر آنها قصد ارائه این سرویس در ایالات متحده را دارند باید یک فکر اساسی برای محتوایی که ارائه میدهند داشته باشند.

شنیده شده که LeEco در حال صحبت با دارندگان حقوق محتوا در چین است تا محتوای بیشتری را برای سرویس پخش ویدئویی این شرکت فراهم کنند.

همچنین انتظار میرود که همزمان با ارائه این سرویس فروش اسمارت‌فونهای LeEco در آمریکا آغاز شود. اولین گوشی که در آمریکا عرضه میشود مدل Max Pro‌ است که اوایل سال 2016 در جریان نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شد.

این کمپانی هم‌اکنون چیزی حدود 400 نفر پرسنل در آمریکا دارد و با آغاز بکار رسمی در آن کشور؛ این تعداد میتواند تا 1000 نفر افزایش پیدا کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

39425