۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

منتظر تغییرات اساسی در آیفون 2016 نباشید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، وال استریت ژورنال گزارش داده که مدلهای جدید اپل فقط با تغییرات کوچکی در مدلهای فعلی آیفون 6S و 6S Plus عرضه خواهند شد و طرفداران منتظر یک گوشی کاملا جدید و متحول شده نباشند.

طی دو سال گذشته اپل با معرفی یک محصول S از پرچمداران خود تغییراتی در طراحی محصولات خود داده است. اما به گفته WSJ امسال چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

بر اساس این گزارش هر دو مدل 4.7 و 5.5 اینچ بازمیگردند اما بدون جک صدای 3.5 میلیمتری.

البته حرف و حدیثهای زیادی پیرامون این قضیه وجود دارد و برخی میگویند اپل بطور کامل این پورت را کنار میگذارد. اما برخی میگویند که ممکن است اپل فکر دیگری برای آن داشته باشد که طی این چند روز خبر آن در آی‌سی‌تی پرس منتشر شد.

از طرفی سال 2017 دهمین سالگرد گوشی آیفون است و انتظار میرود که اپل خبرهای داغی داشته باشد و یک محصول خیره‌کننده وارد بازار کند.

بعنوان مثال گفته میشود محصول سال 2017 از صفحه‌نمایش OLED لبه تا لبه استفاده میکند و دکمه نوستالژیک Home بطور کامل مخفی میشود.

اما چرا اپل برنامه خاصی برای 2016 ندارد؟ آنها برای اولین بار در تاریخشان با کاهش میزان فروش در سه‌ماهه اول سال روبرو شده‌اند. اما WSJ مدعی شده که این موضوع هیچ ربطی به این تصمیم ندارد بلکه دلیل آن است که فناوریهایی که در حال حاضر بر روی آنها کار میشود هنوز مراحل تکمیلی را پشت سر نگذاشته و زمان بیشتری برای آنها باید صرف شود.

آیفون 5S با تاچ‌آیدی معرفی شد؛ آیفون 6S روی قطعات داخلی با افزودن تاچ سه‌بعدی و دوربین بهینه شده معرفی شد. باید دید اگر گوشی جدیدی در سال 2016 در راه باشد چه تغییری در آن داده شده است.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

79904