۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

کسب 29 جایزه توسط سامسونگ در جشنواره «شیرهای کن 2016»

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این جایزه هرسال به شرکتهایی اهدا میشود كه گامهایی خلاقانه‌ در مسير پیشرفت بازاريابی برداشته‌اند. جایزه «خلاق‌ترين بازارياب سال» برای تمرکز سنجیده و هدفمند سامسونگ بر کمپینهایی با محوریت مصرف‌کننده و همچنین تلاشهای مستمر این شرکت در جهت ارتقا خلاقیت و رشد بازاریابی در جهان اهدا شده است.

این جایزه حاصل 11 کمپین منحصربفرد سامسونگ بوده که هرکدام از آنها با این هدف طراحی شده‌اند که از طریق فناوریها و محصولات نوین، چشم‌انداز سامسونگ را برای بهینه‌سازی زندگی مردم و ایجاد دنیایی بهتر، تحقق بخشند. درنهایت تعهد فراگیر و مداوم سامسونگ نسبت به خلاقیت و بازاریابی الهام‌بخش در این کمپینها موجب شد که سامسونگ به‌عنوان نخستین شرکت کره‌ای موفق به کسب جایزه «خلاق‌ترين بازارياب سال» شود.

دو كمپين brainBAND و Voices of Life، بخشي از كمپين بزرگ سامسونگ یعنی Launching People هستند که در این جشنواره موردتوجه قرار گرفتند. كمپين Launching People  بواسطه رویکرد خلاقانه برای بازنمایی ارزشهای اجتماعی و نیز تشویق کاربران به طرح ایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آنها با سامسونگ، موفق شد به آرزوهای مردم رنگ واقعیت ببخشد و به‌طور گسترده در سراسر دنیا و بخصوص در مراسم شيرهای کن مورد استقبال قرار گیرد.

brainBAND یک راه‌حل پوشیدنی است که همانند ضربه‌گیر عمل میکند و برای کنترل و محافظت از اصابت ضربه به سر در ورزش طراحی شده است. این کمپین، شش جایزه ازجمله جایزه طلای بهره‌گیری از فناوریهای جدید را بدست آورد. نرم‌افزار Voices of Life نیز که در این جشنواره مورداستقبال قرار گرفت، نرم‌افزاری است که برای کودکانی که زودتر از موعد به دنیا آمده‌اند و در دستگاه نگهداری میشوند طراحی شده است. این نرم‌افزار صدای مادر و صدای قلب او را به کودک میرساند و به او احساس نزدیکی به مادر را القا میکند.

یکی دیگر از محصولاتی که در این جشنواره موردتوجه واقع شد و توانست دو جایزه را از آن خود کند، کلاه شنای BlindCap است. این کلاه شنا مخصوص شناگرانی طراحی شده که اختلال بینایی دارند و به آنها اخطار میدهد که به خط پایان نزدیک میشوند. این کلاه هوشمند از استاندارد جهانی برخوردار است و در آینده‌ای نزدیک در رقابتهای المپیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یونگ‌هی لی، نایب‌رئیس بازاریابی جهانی ارتباطات تجاری موبایل در سامسونگ، میگوید: «موفقیت سامسونگ در کسب جایزه «خلاق‌ترين بازارياب سال» که شناخته‌شده‌ترین جایزه در حوزه بازاریابی محسوب میشود، نتیجه همکاری نزدیک تمامی کارکنان بازاریابی سامسونگ و آژانسهای همکار است. ما بر توسعه جهانی فلسفه سامسونگ با ارائه کمپینهای بازاریابی انسان‌محور و هدفمند، متمرکز خواهیم ماند تا سامسونگ را به دوست‌داشتنی‌ترین برند دنیا تبدیل کنیم.»

امسال شصت و سومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت «شیرهای» کن بود که با حضور 15000 متخصص ارتباطات خلاق، تبلیغات و بازاریابی برگزار شد. در این جشنواره 43 هزار اثر در 24 بخش مختلف، ازجمله تبلیغات تلویزیونی، رسانه‌ای و محیطی، بازاریابی و روابط‌عمومی آنلاین به نمایش درآمدند.

نظرات : 0

ثبت نظر

25164