۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

نمایشگر جدید ایسوس محصولی برای قهرمان قهرمانان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این نمایشگر که بصورت اختصاصی برای تورنمنتها و مسابقات رایانه‌ای طراحی شده نمایشگر رسمی مسابقات ESL ONE Cologne 2016 و The International 2016 است.

 

تصاویر دقیق سریع با نرخ تازه‌سازی 180 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه

ROG Swift PG248Q با پنل 24 اینچی خود بطور ذاتی از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره میبرد و میتواند تا نرخ تازه‌سازی 180 هرتز اورکلاک شود. این فرکانس تازه‌سازی، بالاترین کیفیت تصویر برای صحنه‌های سریع در بازی را برای گیمرها به ارمغان آورده و از وقفه یا تار شدن ناخواسته تصویر جلوگیری میکند.

 

دستاوردی جدید در مسابقات بکمک فناوری NVIDIA 

نمایشگر ROG Swift PG248Q از فناوری NVIDIA G-SYNC برای تولید تصویر دقیق، واضح و سریع استفاده میکند. فناوری G-SYNC نرخ تازه‌سازی نمایشگر را با کارت گرافیکی سری GeForce® GTX یکسان‌سازی کرده و از تار شدن و پرش تصویر در خروجی جلوگیری میکند. کاربران میتوانند تجربه ای کامل در استفاده از این فناوری موجود در ROG Swift PG248Q با نرخ تازه‌سازی 180 هرتز توسط کارت گرافیکهای GeForce GTX 1060 به بالا داشته باشند. علاوه بر این، نمایشگر ROG Swift PG248Q با کیت سه‌بعدی NVIDIA 3D Vision® 2 کاملاً سازگار است.

فناوریهای اختصاصی GamePlus و GameVisual برای بازی

ROG Swift PG248Q از فناوریهای مخصوص بازی ایسوس بهره‌مند است. GamePlus به کاربر امکان میدهد تا بسته به سبک بازی، با یک دکمه میانبر، تایمر یا فریم شمار را در نمایشگر ظاهر کند. فناوری GameVisual نیز پروفایلهای از پیش بهینه‌شده را در سبکهای مختلف بازی برای گیمر فعال میکند تا متناسب ترین تصویر را برای بهترین تجربه از بازی داشته باشد.

 

راهکارهای اتصالاتی متنوع

ROG Swift PG248Q دارای DisplayPort 1.2 و پورت HDMI است. دو پورت USB 3.0 نیز امکان اتصال دستگاههای پرسرعت را مهیا میکند.

 

حفظ سلامت بیشتر با فناوریهای کاهش نور اضافه آبی و طراحی ارگونومیک

فناوری Ultra-Low Blue Light ایسوس، نور مضر آبی را حذف میکند و سلامت کاربر را در استفاده طولانی مدت تضمین میکند. همچنین با استفاده از فناوری Flicker-Free، پرش تصویر در این نمایشگر وجود ندارد و چشم کاربر دچار خستگی نمیشود.

کاربر ROG Swift PG248Q براحتی میتواند ارتفاع و زاویه نمایشگر را تغییر دهد و یا با اتصال سازگار با نصب بر روی دیوار آن را به محل دلخواه خود نصب کند.

ایسوس با ارزشترین برند محصولات گیمینگ در آمریکا

به گزارش خبرگزاری Newzoo، شرکت ایسوس به عنوان برند اول در بین PC گیمرها در امریکا شناخته میشود. با توجه به بازه وسیع محصولات مخصوص بازی در دنیای کامپیوتری، ایسوس با کاملترین سبد کالای گیمینگ توانست در کشورهای مختلف جهان رتبه نخست خود را در تجهیزات مخصوص بازی حفظ کند. با توجه به مقالات منتشر شده در نشریه پرطرفدار Chip و وبسایت Newzoo، ایسوس توانست با اتکا به تنوع محصولات، رقبا را کنار زده و محبوبیت خود را در میان گیمرهای طرفدار PC حفظ کند. برای اطلاعات بیشتر به آدرسهای زیر مراجعه کنید:

https://newzoo.com/insights/articles/newzoo-launches-monthly-pc-gaming-hardware-tracker/

http://ichip.ru/vybiraem-luchshie-igrovye-brendy.html

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات جدید ایسوس به کانال رسمی ایسوس در تلگرام بپیوندید.

نظرات : 0

ثبت نظر

46298