۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

جدیدترین مادربرد ایسوس با پشتیبانی از CPUهای +AM3

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مادربرد TUF Sabertooth 990FX R3.0 برپایه چیپ‌ست AMD® 990FX/SB950 است و از آخرین پردازنده سوکت +AM3 شرکت AMD پشتیبانی میکند. همچنین ایسوس این کهنه سرباز را با آخرین تجهیزات محافظتی تجهیز کرده که در ادامه به آنها میپردازیم:

پایداری و دوام با تجهیزاتی با استاندارد نظامی

TUF Sabertooth 990FX R3.0 از جدیدترین سری قطعات با استاندارد نظامی بهره میبرد. پکیج نرم‌افزاری خاص این رده از مادربردها نیز بهبود یافته است. این مادربرد جان سخت از چوک‌های بهینه شده آلومینیومی بهره میبرد که خاصیت ضد اکسیداسیون دارند و میتوانند حرارت را تا 13 درصد بهتر از گذشته دفع کنند. همچنین خازنهای مشکی متالیک ژاپنی آن 20 درصد در برابر دمای بالا نسبت به مدلهای رایج مقاومتر بوده و طول عمر دو برابری نسبت به مدلهای رایج دارد.

همچنین این مادربرد برای مقابله با الکتریسیته ساکن از TUF ESD Guard 2 بهره میبرد که مهندسان ایسوس با این راهکار مقاومت 2 برابری را در قسمت ورودی/خروجیها و پورتها به ارمغان آورده‌اند. همچنین این مادربرد برای تستهای دوام و پایداری در شرایطی بسیار بدتر از سایر مادربردها مورد سنجش قرار میگیرد تا پایداری آن تضمین شود.

نخستین مادربرد سری TUF با پشتیبانی از نورپردازی Aura

مادربرد TUF Sabertooth 990FX R3.0 با استفاده از فناوری نورپردازی ایسوس میتواند از بین میلیونها رنگ و جلوه‌های بصری مختلف ظاهر سیستم را نیز دلچسبتر کند. علاوه بر آن، ایسوس از آخرین راهکار استحکام بخشی خود به مادربرد یعنی Safe Slot برای اسلاتهای PCIe نیز در این مادربرد استفاده کرده تا هم زیبایی آن بیشتر شود و هم پایداری مادربرد در هنگام استفاده از کارتهای گرافیکی سنگین وزن حفظ شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

30745