۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

تعریف جدید خنک کنندگی در کارتهای سری RX480 ام‌اس‌آی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، هر دو کارت گرافیک Radeon™ RX 480 X4G و Radeon™ RX 480 X8G طراحی حرارتی کارت پر آوازه TWIN FROZR VI را متمایز میکنند.

سطح جدید خنک کنندگی، امکان سرعت پردازش و حافظه بیشتری به منظور کارایی بالاتر در بازیهای تا 1140p و VR فراهم میکند. شکل زیبای خنک کننده‌های جذاب  TWIN FROZR توسط نور قرمز درخشانی که از داخل جعبه میتابد دو چندان میشود، در حالیکه لامپ ال‌ای‌دی(RGB) جانبی MSI GAMING dragon میتواند برای انطباق با روحیه شما به 16.8 میلیون رنگ متفاوت تنظیم شود.

طراحی کاملا جدید برد 8 فاز با استفاده از اجزای کلاس 4 ارتش (سطح بالای کیفی) با رابط 8-پین پاور امکان بیشتری برای اورکلاکینگ و نهایت استفاده از کارت گرافیک را فراهم میکند. صفحه محافظ مشکی مات استحکام بیشتر و  ظاهر نهایی زیباتری به کارت میدهد.

طراحی حرارتی TWIN FROZR VI

طراحی حرارتی TWIN FROZR VI جدید ام‌اس‌آی، استاندارد جدیدی از خنک سازی هوا در کارتهای گرافیک تعریف میکند. فن TORX 2.0 نسخه ارتقا یافته تکنولوژی ثبت شده MSI TORX  است که 22 درصد فشار هوای بیشتری برای عملکرد بهتر خنک کنندگی ایجاد و صدای آن را نیز کاهش میدهد. لوله‌های گرمایی مکعبی شکل مسی با عرض 8 میلیمتر در قسمت زیرین برای انتقال بهینه گرما از صفحه اصلی مسی با رویه نیکل همراه با یک جز پنهان دیگر منبع پاور پولاریس را خنک نگه میدارد.

تجربه ممتاز VR

GPUهای Radeon™ RX 480 برای ارائه یک تجربه ممتاز VR به طیف وسیعی از کاربرها؛ طراحی و مهندسی شده‌اند. با آنها میتوانید تجاربی جذاب و فراگیر از بازیها با بیشترین راحتی و  سازگاری کسب کنید. با ابتکار AMD LiquidVR™ که دارای سیستم پیشگامانه Asynchronous Shaders است (که به GPU این امکان را میدهد همزمان دو عمل محاسبه و گرافیک راانجام دهد) از حالت تهوع ناشی از حرکت پرهیز کنید. کارت گرافیک Radeon™ RX 480 در کنار تکنولوژی AMD LiquidVR™ توسط  صنایع پیشرو نمایشگرهای سربند ((head-mounted display (HMD) مورد استفاده قرار گرفته است که زمینه را برای یک تجربه VR متفاوت، راحت و گیرا فراهم میکند.

 

اپلیکیشن بازی MSI

اپلیکیشن بازی MSI امکان تغییر فوری حالت اورکلاکینگ به گیمینگ و به حالت صامت را بر اساس نیاز فراهم میکند. آخرین نسخه اپلیکیشن بازی MSI شامل ویژگی VR با یک اشاره (One-click to VR) است که فورا عملکرد سیستم شما را برای یک تجربه واقعیت مجازی بهینه میسازد. این اپلیکیشن همچنین قابلیتهای ممتاز دیگری نیز دارد، اعم از EyeRest برای ارتقا کیفیت تصویر و Dragon Eye که با آن میتوان همزمان با بازی یک ویدیو در یوتیوب مشاهده کرد. در نهایت، این اپلیکیشن شامل یک گزینه کنترل LED است که به گیمرها این امکان را میدهد تا از بین 5 حالت نور، یکی را انتخاب کنند تا با یک اشاره، محیطی مناسب و دلنشین برای بازی ایجاد کنند.

 انتظار میرود که مدلهای MSI Radeon™ RX 480 GAMING X تا اواسط آگوست 2016 در بازارهای جهان در اختیار خریداران قرار گیرند.


 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

29097