۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

راهکار جدید اپل برای باریکتر کردن نسل بعد ساعتهای هوشمند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون‌آرنا، اگر بخواهیم این ساعت هوشمند 10.5 میلیمتری را با سایر ساعتهای مشهور موجود در بازار مقایسه کنیم باید گفت که قطر ساعت اپل چندان هم زیاد نیست.

اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که ما را با اهداف اپل و اینکه آنها بدون قربانی کردن سایر ویژگیها و امکانات این گجت از جمله مدت زمان شارژ؛ چگونه Watch 2 را باریکتر میسازند آشنا میکند.

بر اساس گزارش جدید منتشره، اپل در نسل بعدی ساعت هوشمندش بجای اینکه از ساختار و طراحی شیشه به شیشه با صفحه نمایش OLED استفاده کند از یک راهکار جدید تک شیشه استفاده میکند.

یعنی اینکه اپل یک لایه از شیشه را از روی صفحه نمایش برمیدارد تا کل مجموعه را باریکتر کند.

البته مشخص نیست که برداشتن یک لایه تا چه اندازه میتواند روی باریکتر شدن این محصول تأثیر داشته باشد اما از نظر تئوری بنظر میرسد که اپل برنامه‌های دیگری برای این منظور در نظر دارد.

تمام این اطلاعات جالب بنظر میرسد اما مشکل اصلی اینجاست که شریک اپل بنام TPK در خصوص نرخ بازدهی صفحه ‌نمایشهای OLED‌ با این راهکار تازه با چالشهایی روبروست.

هرچندکه در این گزارش به این مشکلات و چالشها اشاره‌ای نشده و اینکه آیا این مسئله میتواند روی تاریخ ورود این محصول به بازار تأثیری داشته باشد.

طبق گزارشهای قبلی قرار است گجت اپل اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

46094