۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

کاربران اینستاگرام بزودی میتوانند کامنتها را مدیریت کنند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون‌آرنا، اگر دوست دارید تا از این امکان استفاده کنید مطمئنا علاقه دارید تا به دیگران هم اجازه گذاشتن نظرشان را ندهید.

این شبکه اشتراک‌گذاری ویدئو و عکس میگوید کلمات و اصطلاحاتی هستند که میتوانند برای مردم نقاط مختلف دنیا؛ معانی گوناگونی داشته باشند پس این به عهده صاحب حساب کاربری است که ادیت و ویرایش آنها را بعهده بگیرد.

با اینکه اینستاگرام هنوز این قابلیت را برای استفاده عموم عرضه نکرده اما به افراد خیلی معروف یا همان سلبریتیها و همچنین مشترکان پرمصرف خود این امکان را داده تا قبل از انتشار رسمی آنرا تست کنند.

قرار است طی چند ماه آینده این ابزار جدید در اختیار تمام مشترکان قرار بگیرد.

همچنین کاربران این امکان را دارند که در مورد پذیرفتن کامنت روی هر پست تصمیم‌گیری کنند.

نیکی جکسون؛ رییس سیاست عمومی این شبکه اجتماعی در این رابطه میگوید: هدف ما آنست که اینستاگرام را به محیطی دوستانه؛ جذاب و از همه مهمتر بسیار امن برای ابراز عقاید تبدیل کنیم. به همین دلیل بتدریج این امکان را در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم.

در ابتدا مشترکانی که معمولا کامنتهای بسیار زیادی دریافت میکنند از این امکان بهره‌مند میشوند. ما همواره در صددیم تا تجربه نظر گذاشتن روی پستها را بهینه کنیم.

این شبکه با داشتن ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه؛ دائما با شکایت افراد مختلف در خصوص حرفهای زشت و رکیکی که روی اکانت آنها گذاشته میشود؛ روبروست.

حالا اینستاگرام تصمیم گرفته تا با در اختیار گذاشتن این امکان؛ به کاربران امکان اداره کامنتها را بدهد و به این ترتیب خودش را از حواشی که معمولا در این رابطه پیش می‌آید کنار بکشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

41164