۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

ریش‌تراشهای سری ۷۰۰۰ فیلیپس را بیشتر بشناسید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در میان انبوه برندهای تولید کننده ریش تراشها و یا ماشینهای اصلاح، برخی از آنان برای راحت ساختن کار کاربران و مشتریان اقدام به طراحی و تولید مدلهایی میکنند که میتوانند بیشتر مشکلات آقایان را حل کند.

برند محبوب و  قدیمی فیلیپس در سال 1891 توسط «جرالد فیلیپس» جهت تولید لامپ‌های خلا در کشور هلند راه اندازی و افتتاح شد. پس از درخشیدن در این حوزه، این کمپانی ابتدا اقدام به تولید رادیو و تلویزیون کرد و سپس وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شد. اولین ریش تراش فیلیپس در سال 1939 به بازار عرضه شد که توانست سطح بالای رضایت‌مندی مشتریان را کسب کند.

حال این کمپانی پس از پیشرفتهای فراوان در این حوزه، سری 7000 ریش‌تراشهای خود را در مدلهای مختلفی روانه بازارهای جهانی ساخته است.

ریش‌تراشهای سری 7000 فیلیپس با تمرکز بر روی یک اصلاح بدون حساسیت و بسیار نرم، تولید شده‌اند. سَری این دستگاه دارای حلقه های آرامش‌بخش پوست با پوشش دانه‌های میکروسکوپی است که سبب میشود ریش‌تراش براحتی و بدون زحمت بر روی پوست بلغزد.

این سری موفق که رتبه اول فیلیپس برای پوستهای حساس به حساب می‌آید، با ویژگیهای منحصر بفرد خود اصلاحی بی‌نظیر را برای خریدارانش فراهم میکند.

سیستم تیغه‌های دقیق این دستگاه باعث میشود که موهای بلند، کوتاه و حتی موهای خوابیده همزمان و به بهترین شکل اصلاح شوند. همچنین با سیستم Super Lift & Cut (بلند کردن و برش فوق العاده) توسط تیغه‌های دوگانه، میتوانید اصلاح کاملتر و نزدیک به پوست داشته باشید. اولین تیغه؛ مو را بلند میکند و دومین تیغه براحتی آن را پایینتر از سطح پوست برش میزند تا نتایج لطافت واقعی را تجربه کنید.

جالب است بدانید  که سَریهای دستگاه بصورت دینامیکی در ۵ جهت مختلف میچرخند تا بر روی تمام برجستگیهای صورت و گردن شما حرکت کنند و اصلاح بدون زحمتی را فراهم کنند.

 اما یکی از مهمترین ویژگیهای این سری محصولات فیلیپس، توانایی استفاده از آن در حالت خشک و تر است. در واقع با این سیستم دیگر شما محدودیت بهره‌گیری از ریش تراش خارج از حمام را نداشته و میتوانید بسته به شرایط خود، در حالت خشک و یا بهره‌گیری از فوم یا خمیر ریش، براحتی صورت‌تان را اصلاح کنید.

قاعدتا وجود یک ریش تراش ضد آب، در مواقع شست و شو نیز بسیار کارآمد خواهد بود. شما براحتی میتوانید کل دستگاه یا سَری آن را زیر آب شسته و نگران هیچ چیزی نباشید.

یکی از قابلیتهای خاص سری 7 هزار فیلیپس آنست که با فناوریهای ویژه‌اش کمک میکند تا ریش تراش با یکنواختی بسیار کامل و بدون هیچ گونه سُر خوردن بر روی پوست حرکت کرده و موهای صورت را از ته بتراشد.

اگر در کنار تمامی این ویژگیهای منحصر بفرد، گارانتی بین‌المللی دوساله، تریمر Click-on استفاده بدون برق به مدت 50 دقیقه، نشانگر باتری و پایه مخصوص شارژ را اضافه کنیم، مشخص خواهد شد که سری 7 هزار فیلیپس میتواند در بازار ریش‌تراشهای ضد آب برقی، یکی از موفق‌ترینها باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81859