۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

واچ‌فیس اجتماعی اندروید ماه آینده تعطیل میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گجت‌مش، یکی از این اپها که باید بزودی با آن خداحافظی کرد Together Watch Face است که برای ارتباطات یک به یک استفاده میشود و کاربران قادر هستند با استفاده از پلتفرم پوشیدنی گوگل عکسهای خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

طبق خبری که اندروید پلیس منتشر کرده آپدیت جدید اندروید خیلی از قابلیتها و ویژگیهایی را که در اینگونه اپها ارائه میشده در یک پکیج گردآوری کرده است.

به همین دلیل است که Together آخرین روزهای حیاتش را سپری میکند. در آپدیت جدید اپ «ویر» پیغامی دیده میشود که به کاربر اطلاع میدهد ۳۰ سپتامبر سرویس Together برای همیشه تعطیل میشود چون مشابه قابلیتهای آن در «ویر 2.0» وجود دارد.

حالا معلوم نیست که این یعنی آنکه Wear 2.0 تا آن تاریخ عرضه میشود یا قرار است که قبل و یا بعد از آن منتشر شود. البته کمی بعید است که این آپدیت همزمان با از کار افتادن Together یا قبل از آن منتشر شود چون پیش نمایش «ویر 2.0» نشان میدهد که هنوز در مرحله دوم انتشار قرار دارد و گوگل اعلام کرده تا رسیدن به نسخه پایانی ۴ مرحله باید طی شود و بعد از آن شاهد نسخه نهایی خواهیم بود.

برای کسی مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار ساعتهایی است که نمیتوانند از آپدیت جدید استفاده کنند. بسیاری از کابران نسل اول ساعتهای Wear نگران این موضوع هستند چون آپدیت Wear 2.0 قابل نصب روی این ساعتها نیست.

گفته میشود ۳۰ سپتامبر زندگی این اپها به پایان میرسد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

96043