۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

تی‌پی لینک نیروی خود را بر خانه‌های هوشمند متمرکز میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از پسیو تک، حالا این شرکت تصمیم دارد با یک تغییر عمده و یک portfolio جدید مخاطبان بازار آمریکا را تحت‌تأثیر قرار دهد.

«جفری چائو» مدیرعامل و یکی از پایه‌گذاران این شرکت درباره برنامه‌هایی که برای بازار آمریکا درنظر دارند این‌چنین می‌گوید: شرکت TP-Link تصمیم دارد تا تمرکز خود را روی بازار خانه هوشمند بگذارد.

در حال حاضر؛ آن‌‌ها سوئیچ‌‌ها و پریزهای هوشمند را به‌عنوان دو محصول خانه هوشمند در بازار دارند و مدیرعامل آن‌ها این مسئله را باعث افتخار خود و همکارانش می‌داند.

او گفت: “پریز هوشمند ما توانسته رتبه اول را در بخش بهینه‌سازی خانه در سایت آمازون کسب کند.”

یکی دیگر از محصولات این شرکت؛ اپلیکیشن کنترل خانه هوشمند است که موفق شده در آی‌تونز 4.5 ستاره به‌دست آورد.

به‌زودی باید شاهد لامپ حبابی هوشمند تی‌پی لینک باشیم.

از سال 2008 که این شرکت وارد بازار آمریکا شد؛ بیشترین سرعت رشد در بازار تجهیزات شبکه در این کشور به TP-Link تعلق دارد. به‌طوری‌که 12.5 درصد از سهم بازار را به‌خود اختصاص داده است.

اما مدیرعامل تی‌پی لینک می‌گوید: این کافی نیست؛ ما بیشتر از این را می‌خواهیم. به‌عقیده ما؛ خریداران آمریکایی برند ما را به‌خوبی نمی‌شناسند.

به‌همین منظور؛ TP-Link سرمایه‌گذاری سنگینی در این زمینه انجام داده است. لوگوی آن‌ها تغییر کرده و در کنار آن‌؛ بخش مدیریت محصول و برندینگ در این کشور افتتاح خواهد شد.

لوگوی جدید TP-Link از یک پیکان T شکل که به‌سمت یک دایره اشاره می‌کند؛ تشکیل شده است. «چائو» می‌گوید: این لوگو نشان‌دهنده تعهد ما به ساختار مشتری محور است. ما می‌خواهیم نیازهای مشتری مدرن امروزی را برآورده کنیم.

باید دید که این تغییرات می‌تواند باعث افزایش محبوبیت این برند در آمریکا شود یا خیر.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

34806