۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

یک پنجم کاربران اپل قصد خرید اسمارت‌فون سامسونگ را دارند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از موبایل اسکات، Insurance2GO گزینه‌های ارزشمندی را در برابر مصرف‌کنندگان می‌گذارد.

در کشور انگلستان از یک هزار و چهارده نفر در این خصوص نظرسنجی شد. از این بین ۵۰ درصد اعلام کردند که با معرفی گوشی بعدی اپل؛ حتما آن را تهیه می‌کنند اما نکته جالبی که در این بین دیده می‌شود افرادی هستند که از آیفون و iOS خسته شده‌اند و تمایل دارند تا یک پلتفرم جدید را آزمایش کنند.

نوزده درصد از پرسش‌شوندگان اعلام کردند که تصمیم دارند پلتفرم گوشی خود را تغییر دهند و یک گوشی جدید با برند سامسونگ تهیه کنند. از این بین ۸ درصد هم اعلام کردند که اپل را کنار می‌گذارند ولی برندی غیر از سامسونگ را انتخاب می‌کنند.

اما در کل بیشتر از نصف دارندگان آیفون قصد دارند تا جدیدترین محصول اپل را خریداری کنند حالا اگر این مدل؛ آیفون 7 باشد که این درصد بیشتر هم می‌شود. پس تنها ۲۳ درصد هستند که هیچ تغییری در گوشی خود نمی‌دهند. اما دلیل این تصمیم چیست؟ مهم‌ترین فاکتور در این تصمیم عدم قدرت مالی کاربر برای خرید گوشی جدید است.

اما این تنها دلیل مهم نیست. به‌عقیده برخی از این افراد گوشی فعلی آن‌قدر توانایی دارد که نیازی به خرید یک آیفون جدید نباشد.

مدیر Insurance2GO می‌گوید: در طی چند سال گذشته بازار اسمارت‌فون‌‌ها بسیار داغ‌تر شده است. این‌که خیلی از کاربران تمایل دارند تا هم‌چنان به اپل وفادار باشند امری عجیب و غیرمعمول نیست.

ما هم‌چنان معتقدیم که آیفون به‌قدری کیفیت دارد که این کاربران را مجذوب خود نگه دارد.

این نظرسنجی درست قبل از عرضه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 انجام شد. همان‌طور که می‌دانید به‌دلیل مشکلاتی که در باتری این گجت پیش آمده؛ سامسونگ دستور بازگرداندن آن‌ها را داده و گوشی دیگری به خریداران داده خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

31161