۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

مدل مشکی براق آیفون7 نیامده تمام شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از BGR، آیا شانس خود را برای خرید آیفون 7 جت‌بلک امتحان کردید؟ بر اساس اخباری که توسط کاربران در سایت‌های ردیت و توییتر منتشر شده؛ تنها چند دقیقه طول کشید تا تاریخ عرضه گوشی‌‌های جدید اپل یعنی ۱۶ سپتامبر به زمان نامشخص سه تا چهار هفته‌ای به تعویق بیافتد.

از همه بدتر این‌که اگر طرفدار مدل مشکی براق این گوشی شده‌اید و تصمیم به پیش‌خرید آن دارید باید تا دو ماه دیگر یعنی نوامبر انتظار بکشید.

شاید اگر روز ۱۶ سپتامبر بیرون درِ یکی از فروشگاه‌های رسمی اپل در صف‌های طویل منتظر بمانید شانس بیشتری برای خرید این گوشی داشته باشید.

برای پیش خرید مدل‌ها و رنگ‌های دیگر هم باید بین دو تا سه هفته صبر کنید. به‌عنوان مثال؛ مدل معمولی ۳۲ گیگابایت آیفون 7 مشکی بین تاریخ‌های 26 تا 28 سپتامبر وارد بازار می‌شود و مدل پلاس آن‌هم روز ۲۹ سپتامبر یا در بدترین حالت بین دو تا سه هفته دیگر آماده می‌شود.

البته این احتمال وجود دارد که ساخت مدل Jet Black نسبت به مدل‌های دیگر زمان بیشتری ببرد و این تفاوت زمان انتظار نیز به همین دلیل است.

مدل مشکی براق به‌دلیل این‌که فرآیند بیشتری برای صیقل دادن نیاز دارد نسبت به مدل‌های آلومینیومی زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارد. هم‌چنین این رنگ به‌دلیل تازه بودن طرفداران بیشتری پیدا کرده و به‌همین دلیل تقاضای بیشتری برای آن ثبت شده است.

با این‌که خبرهای مختلفی در این چند روز منتشر شده مبنی بر این‌که روی مدل Jet Black خیلی راحت‌تر خراش می‌افتد اما باز شاهد هستیم که علاقه‌مندان زیادی به‌دنبال تهیه این رنگ هستند که در نوع خود جالب توجه است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

77526