۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

#آمازون برای به‌نمایش گذاشتن اکو فروشگاه‌های جدید بازگشایی میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از بیزنس اینسایدر، این غول فناوری تصمیم دارد تا فروشگاه‌های بیشتری را افتتاح کند؛ شاید مهم‌ترین هدف از این کار؛ به‌نمایش گذاشتن اسپیکرهای اکو و دستگاه‌هایی از این دست باشد.

با این‌که این شرکت عموما به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند اما در کنار آن ۱۶ فروشگاه هم در سراسر آمریکا دارد.

این رقم می‌تواند تا انتهای سال جاری میلادی به ۳۰ عدد برسد و پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال 2017 به بیشتر از ۱۰۰ عدد افزایش پیدا کند.

 

گفته می‌شود که آمازون هفته‌ای یک فروشگاه در سراسر آمریکا افتتاح می‌کند. این فروشگاه‌ها تحت‌نظر تیم Devices این شرکت خواهند بود و تیم خرده‌فروشی در این زمینه دخالتی نخواهد داشت.

به‌همین دلیل است که این فروشگاه‌ها عمدتا روی محصولات سخت‌افزاری تمرکز دارند؛ محصولاتی از قبیل اسپیکرهای اکو؛ کیندل و Fire TV.

این‌که آمازون در حال توسعه حضور فیزیکی خود است به این معنی نیست که آن‌ها توجه بیشتری به این قسمت نشان می‌دهند. بلکه به‌نظر می‌رسد بازگشایی چنین مکان‌هایی تنها برای نشان دادن دستگاه‌های این شرکت به مردم است و این‌که به خریداران احتمالی این فرصت داده شود تا بتوانند آن‌ها را از نزدیک ببینند؛ با آن‌ها بازی کنند تا از این طریق آمار فروش آنلاین نیز بالاتر برود.

اوایل سال جاری شایعه شده بود که آن‌ها نه تنها به‌فکر افتتاح کتاب‌فروشی‌های جدید هستند بلکه می‌خواهند در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت‌های فروش خود را گسترش دهند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

53607