۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

#دراپ‌_باکس نگرانی‌های امنیتی را برطرف میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، دراپ‌باکس موجب به‌وجود آمدن نگرانی‌‌هایی در خصوص دسترسی عمیق به اطلاعات روی کامپیوتر کاربران شده است. کشفیات جدید حاکی از آن است که اپ مک این سرویس به‌طور پیوسته در حال تقاضا برای دست‌یابی به نقاط مختلف سیستم؛ استفاده از گذرواژه‌ها و حتی هک سیستم‌عاملی است که روی دستگاه در حال اجراست.

اما این سرویس ذخیره ابری تصمیم دارد تا همه این ترس و واهمه‌‌ها را از بین ببرد. یکی از متخصصین این سرویس می‌گوید دراپ‌باکس فقط به دنبال مجوزهایی است که نیاز دارد. شاید این مجوزها همه آن چیزی نباشند که دراپ‌باکس به‌دنبال آن است.

اما وی تأکید می‌کند که دراپ‌باکس نمی‌تواند گذرواژه administrator را ببیند و چکاپی که در ابتدای کار صورت می‌گیرد به‌منظور کسب اطمینان از درست کار کردن نرم‌افزار است.

دراپ باکس تصمیم گرفته تا نحوه کار نرم افزار را به‌طور شفاف توضیح دهد و نشان دهد که چرا به این مجوزها نیاز دارد. هم‌چنین قرار است آن‌‌ها با اپل همکاری مشترکی داشته باشند تا نیاز به دسترسی به macOS Sierra را کاهش دهند. آن‌‌ها به تصمیم کاربران در خصوص غیرفعال کردن مجوزهای دسترسی دراپ باکس احترام می‌گذارند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

33815