۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

اطلاع از پخش زنده افراد مشهور در#توئیتر با آپدیت جدید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گجت مش، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های توییتر محتوای زنده آن است. به همین دلیل این شبکه اجتماعی یک گزینه نوتیفیکیشن جدید را در اختیار گذاشته است. با این قابلیت اگر کسی که کاربر در توییتر دنبال می‌کند؛ فیلم زنده‌ای را به اشتراک بگذارد به وی اطلاع داده خواهد شد.

برای فعال کردن این قابلیت؛ به صفحه کسی که دنبالش می‌کنید؛ رفته و روی آیکون جدید نوتیفیکیشنی که در کنار آیکون فالو قرار دارد ضربه بزنید. سپس؛ آخرین گزینه را انتخاب کنید:

“Only tweets with live video”

بعد از این تنظیم؛ هر زمان که آن شخص ویدئوی زنده‌ای توییت کند؛ یک نوار هشدار قرمز رنگ در پایین فید به کاربر نشان داده می‌شود؛ کافی است برای تماشای آن روی این پیغام هشدار کلیک شود.

خبر دیگر در خصوص توییتر آن‌‌که همکاری جدیدی را با Cheddar آغاز کرده است. این یک شبکه خبری است که در زمینه پوشش زنده برنامه‌های کسب و کار و هم‌چنین فناوری تخصص دارد. از حالا به‌بعد خیلی از برنامه‌هایی که توسط این شبکه پوشش داده می‌شود به‌صورت زنده روی توییتر قابل تماشاست.

یکی از مقامات توییتر به‌نام «آنتونی نوتو» می‌گوید: توییتر سریع‌ترین راه برای اطلاع از آخرین خبرهای دنیاست. با این شبکه می‌توان درباره هر کدام از این خبرها در بحث‌های زنده شرکت کرد. همکاری با Cheddar به کاربران این امکان را می‌دهد تا به روش دیگری درباره وقایع روز با دیگران صحبت کنند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

78498