۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

انتشار نخستین #اپ کیبورد با استفاده از شبکه‌های عصبی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید گایز، نسخه اندروید این اپ به‌نام سویفت‌کی از حالا به بعد به شبکه عصبی تجهیز شده تا بتواند امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر ماه اکتبر سال گذشته میلادی را به‌خاطر داشته باشید؛ این شرکت اولین QWERTY برای اسمارت‌فون را معرفی کرد. در آن زمان؛ سویفت‌کی در توضیح محصول خود گفت: این نخستین بار است که این نوع از فناوری مدل زبان به‌طور خاص و ویژه‌ای مهندسی شده تا بتواند به‌صورت محلی روی اسمارت‌فون کار کند.

سویفت‌کی برای این‌که نشان دهد این فناوری چگونه کار می‌کند؛ مثالی می‌زند: “بهتر است یکدیگر را در فرودگاه ملاقات کنیم”؛ و حالا به این نتیجه می‌رسد که می‌توان کلماتی مانند اداره یا هتل را جایگزین فرودگاه در این جمله کرد. یعنی این‌ها می‌توانند گزینه‌های احتمالی برای پیش‌بینی و  انتخاب باشند.

یا این‌که “بهتر است یکدیگر را در فرودگاه ملاقات کنیم” به‌گونه‌ای ساختار یافته که مشابه “بهتر است در اداره با هم گپ بزنیم” است. این به‌روزرسانی این قابلیت را دارد تا تایپ کردن را جالب‌تر و جذاب‌تر کند.

کاربران آمریکایی و انگلیسیی سویفت‌کی اولین نفراتی هستند که از نسخه آپدیت این اپ استفاده می‌کنند. هنوز مشخص نیست که آیا این امکان برای پلتفرم iOS هم ارائه می‌شود یا نه.

اگر از کاربران این اپ هستید با مراجعه به لینک زیر نسخه به‌روزرسانی شده را دانلود کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?

id=com.touchtype.swiftkey&referrer=adjust_reftag%3DcTp24eobxRUqA%26utm_source%3DBlog%26utm_campaign%3DNeuralLaunch

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

57106