۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

ضربه ناگهانی LeEco به ایرپادهای وایرلس #اپل

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از  تک تایمز، شرکت LeEco یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی بازار است. هفته آینده نیز قرار است جدیدترین اسمارت‌فون این شرکت با برند LeEco و به‌نام LeEco Le Pro 3 وارد بازار شود.

مدل بالاتر این گجت ۸ گیگابایت رم خواهد داشت که در نوع خود شگفت‌آور و قابل تحسین است. چیپ‌ست این فبلت؛ اسنپ‌دراگون 821 SoC است و در کنار آن یک باتری 5000mAh‌ هم دیده می‌شود. شرکت LeEco چند روز پیش با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی درباره باتری قدرتمند آن؛ به باتری استفاده شده در جدیدترین گوشی‌های اپل حمله کرد. در این ویدئو؛ یکی از سلول‌های باتری روی لوگوی اپل می‌افتد و آن را از بین می‌برد.

اما مثل این‌که این شرکت دست‌بردار اپل نیست و حالا ایرپادهای وایرلس کوپرتینو را هدف قرار داده است. در تیزر تبلیغاتی دیگری که توسط LeEco منتشر شده؛ دیده می‌شود که ایرپادهای اپل در مقابل محصول هم‌رده از LeEco با نام Continual Digital Lossless Audio (CDLA) حرفی برای گفتن ندارند.

این همان فناوری است که در ایرفون‌ها و هدفون‌‌هایی که با پورت Type-C  استفاده می‌شوند؛ به‌کار گرفته شده است. هم‌چنین از این تبلیغ این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود که احتمالا Le Pro 3 هم فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهد بود.

نکته دیگر اینکه در این ویدئو تأکید شده 21 سپتامبر برابر با 31 شهریور تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

75772