۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

شبکه ورزشی ESPN مسابقات #پهپادها را به‌طور مستقیم پخش میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، اولین تجربه شبکه ورزشی ESPN در زمینه پوشش مسابقات پهپادها بسیار موفق‌آمیز بود و حالا این شبکه قصد دارد وارد پخش مسابقات روباتیک شود.

این شبکه کابلی؛ یک قرارداد پخش سالانه با لیگ مسابقات پهپادها را به امضاء رسانده و به موجب آن هر دوشبکه ESPN و ESPN 2 این رویداد را به‌طور زنده پخش می‌کنند. این قرارداد از فصل 2016 شروع می‌شود و قرار است از روز ۲۳ اکتبر پخش این مسابقات آغاز شود.

اما پخش این مسابقات تنها به آمریکا محدود نمی‌شود؛ بلکه شبکه اسکای هم طبق خبری که اعلام کرده قصد دارد از پاییز امسال این رویدادها را به‌طور زنده پخش کند. فصل 2017 این مسابقه نوین در شهر لندن برگزار می‌شود.

خیلی از طرفداران این رقابت‌ها در کشورهای اتریش؛ آلمان و سوئیس علاقه دارند تا مسابقات را به‌طور زنده دنبال کنند.

از این‌ها که بگذریم باید گفت که پهپادها روز به‌روز محبوبیت بیشتری را به‌دست می‌آورند. ممکن است که این فناوری نوین به اندازه کافی در بین عموم طرفدار نداشته باشد؛ اما با سرعت بسیار بالایی در این زمینه در حال حرکت است.

هر روز اخبار مختلفی در خصوص به‌کارگیری این فناوری در شاخه‌های مختلف زندگی شنیده می‌شود از پهپادهای خدمات رسان که در زمینه‌های ارسال غذا کار می‌کنند گرفته تا ارسال کمک‌های پزشکی به مناطقی که امکان دسترسی سریع به آن‌ها وجود ندارد.

حالا نوبت به لیگ پهپادها رسیده و این‌که شبکه‌های معتبر دنیا تصمیم دارند تا با پوشش زنده این رقابت‌ها؛ مردم را در جریان بگذارند نشان از اهمیت بالای این فناوری دارد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

17678