۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

#گوگل تصمیم دارد Maps را بهینه‌سازی کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گجت مش، Urban Engines مدت‌هاست در زمینه تحلیل ترافیک شهری و نحوه رفت‌و‌آمد افراد استفاده می‌شود.

با دانستن این نکته و قابلیت‌هایی که این موتور تحلیلی دارد؛ منطقی به‌نظر می‌رسد که شرکت‌هایی که در زمینه تهیه نقشه‌های شهری کار می‌کنند تمایل داشته باشند تا به‌منظور بهبود این نقشه‌ها؛ این موتور را به تملک خود درآورند.

این دقیقا همان نقطه‌ای است که گوگل وارد می‌شود. این غول موتور جستجوی دنیا در جدیدترین اقدام خود؛ Urban Engines را خریداری کرده آن‌هم با یک هدف عمده: بهینه‌سازی سرویس Maps.

این شرکت بزرگ در پست خبری خود این‌گونه بیان کرد که: “آنالیز؛ تجزیه و تحلیل مکان برای هر دو شرکت گوگل و Urban Engines از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هر دو تمرکز اصلی خود را روی آن قرار داده‌اند. بسیار مفتخریم که می‌توانیم در یک همکاری مشترک با Urban Engines نیروهای‌مان را یکی  کنیم تا بتوانیم درک و فهم بهتری از نحوه آمدوشد در دنیا داشته باشیم.”

هنوز کمی زود است که درباره توانایی‌ها و امکاناتی که Urban Engines به Maps اضافه می‌کند نظر داد؛ اما اگر به تاریخ رجوع کنیم امکان رفت‌وآمد بهتر در ترافیک‌های سنگین می‌تواند یکی از محتمل‌ترین حالت‌ها باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

29043