۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

تلویزیون فوق‌العاده ۷۷ اینچی ال‌جی با فناوری 4K

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، اگر تا به‌حال فکر می‌کردید که سری محصولات تلویزیون‌های OLED ال‌جی چندان جالب‌توجه نیست؛ ماه آینده این شرکت کره‌ای درنظر دارد تا جدیدترین تلویزیون عظیم ۷۷ اینچ با روزلوشن کامل 4K و سازگاری با HDR را روانه بازار کند.

مدل قبلی ال‌جی 65 اینچ بود که 8 هزار دلار قیمت داشت. پرداخت این ملبغ برای یک تلویزیون به ‌اندازه کافی زیاد است اما کسانی‌که به فناوری OLED‌ علاقه دارند می‌دانند که از مهم‌ترین خصوصیات این فناوری سطوح عمیق مشکی رنگ و کنتراست فوق‌العاده آن است. اما ال‌جی در مدل جدیدی که ماه آینده میلادی معرفی می‌شود سرویس Signature Concierge با صفحه‌نمایش بی‌نظیر آن را در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد.

پیش‌سفارش محصول جدید ال‌جی از جمعه این هفته آغاز می‌شود. قیمت این تلویزیون ۷۷ اینچی 20 هزار دلار اعلام شده است. هم‌چنین ال‌جی به خریداران تعهد می‌دهد که به‌صورت 24/7 از سرویس‌های موردنیاز و پشتیبانی تمام وقت استفاده کنند.

کسانی که محصول خریداری شده را ثبت کنند؛ یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری به‌همراه یک تبلت LG G Pad دریافت می‌کنند. صفحه‌ای که برای این تلویزیون درنظر گرفته شده؛ ابتدای سال جاری در نمایشگاه CES 2016 موفق به کسب جایزه شد و نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب کرد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

43915