۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

ارائه اینترنت ۱۰۰ مگابیتی مخابرات استان تهران همزمان با #ایران_تلهکام 2016

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات،سخنگوی مخابرات استان تهران با اشاره به ارائه آزمایشی این سرویس در برخی مناطق تهران اظهار کرد: VDSL۲ در اغلب موارد کارکردی مشابه ADSL دارد با این تفاوت که در این سرویس امکان ارائه سرعت ۱۰۰ مگابیتی حداکثر تا فاصله ۱۲۰۰ متری بر روی بستر کابل مسی قابل ارائه است.

محمدرضا بیدخام همچنین عنوان کرد: این سرویس می تواند برای مشترکان  تجاری و حتی خانگی مورد استفاده قرار گرفته و سرعت دسترسی بیشتری را برای مشترکان فراهم کند.

به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس : هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است از 4 لغایت 7 مهرماه  1395 در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار مترمربع در سالنــــهای 6، 7، 9-8، 11-10، 13-12، 14، 27 و سری 25 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

این نمایشگاه همه ساله به مدت 4 روز، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر برگزار میشود.

برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.

همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.

نظرات : 0

ثبت نظر

82211