۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

فرمان های هندزفری OK Google به #گوگل_مپس می آید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، از زمانی که اندروید کیت کت معرفی شد، فرمان OK Google  توسعه بیشتری یافته است. این قابلیت به دستگاهها اجازه می دهد تا به چندین روش مختلف هوشمند به فرمان هایی که به آنها داده می شود پاسخ دهند.

حالا اپلیکیشن گوگل مپس روی بستر اندروید هم همین قابلیت را دارد. فرق نمی کند که شما وسط راه باشید یا این که در حال انجام کار دیگری هستید. به محض این که این امکان را در قسمت تنظیمات فعال کنید، می توانید تعیین کنید که فقط زمانی که گوگل مپس باز است، کار کند یا این که در هر صفحه ای فعال باشد.

 

 

کافی است که یک جمله به آن بگویید مثلا "پمپ بنزین پیدا کن" یا "وضعیت ترافیک این خیابان را اطلاع بده" و این امکان پاسخ مناسب را به شما می دهد.

البته فرمان های صوتی که پیش از این بوده همچنان کار می کند. علاوه بر آن، امکانات بیشتری مانند روشن یا خاموش کردن صفحه ترافیک نیز در این برنامه دیده می شود.

اگر تمایل دارید تا از این قابلیت استفاده کنید و ببینید که چه فرمان هایی برای OK Google درنظر گرفته شده کافی است سری به آدرس زیر بزنید:

https://support.google.com/maps/answer/6041199?hl=en

کمک رسان جدید Assistant AI حول عکس العمل ها و پاسخ های محاوره ای در مقابل هر کدام از جستجوهای OK Google است و انتظار می رود روز 4 اکتبر اخبار بیشتری درباره آن بشنویم.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

44381