۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

اجرای #اینستاگرام روی پی‌سی‌های #ویندوز۱۰ امکان‌پذیر شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، از حالا به بعد این اپلیکیشن روی تمامی کامپیوترها و تبلتهایی که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند و هم‌چنین کنسول بازی ایکس‌باکس وان و هدست‌‌های واقعیت مجازی هولولنز اجرا می‌شود.

پیش از این اینستاگرم تنها روی اسمارت‌فون‌هایی که به ویندوز ۱۰ مجهز بودند قابل اجرا بود. ولی با تمهیدات جدید فیسبوک و ارائه نسخه جدید شاهد استفاده و اجرای این اپلیکیشن روی کامپیوترها و تبلت‌هایی خواهیم بود که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند. دارندگان این دستگاه‌ها قادر خواهند بود تا عکس‌ها و پست‌ها را ویرایش کنند؛ خبر دریافت کنند؛ از طریق این اپلیکشیشن با دیگران چت کنند و به‌غیر از این موارد؛ به جستجو در پروفایل‌ها بپردازند.

با توجه به افزایش محبوبیت اینستاگرم و گسترش استفاده از آن در بین مصرف‌کنندگان؛ شاهد توسعه آن بر روی کامپیوترهای پی‌سی و تبلت‌ها نیز خواهیم بود. اما در این بین یک نکته وجود دارد. بخش پشتیبانی اینستاگرم به کاربران هشدار داده که ممکن است برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اپ شبکه اجتماعی مانند دانلود و آپلود کردن عکس‌ها و ویدئوها را پشتیبانی در دسترس نباشد. علاوه بر آن؛ با توجه به این‌که پی‌سی‌ها از مونیتور استفاده می‌کنند و در آن‌ها خبری از صفحه‌نمایش‌های لمسی نیست؛ خیلی از قابلیت‌هایی که انتظار داریم مانند اسمارت‌فون قابل استفاده باشد؛ امکان‌پذیر نخواهد بود. اما اگر تنها قصد جستجو در اینستاگرم را دارید؛ استفاده از پی‌سی‌ها و تبلت‌هایی که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند مانعی نخواهد داشت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

94385