۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

امکان سفارش آنلاین غذا با استفاده از پلتفرم فیسبوک

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از تایم، کسانی که در آمریکا زندگی می‌کنند به‌زودی قادر خواهند بود تا از طریق این شبکه اجتماعی به‌صورت مستقیم سفارش غذا بدهند؛ قابلیتی که می‌تواند برای کاربران این شبکه بسیار جالب توجه باشد. 

همان‌طور که اطلاع دارید در طی چند ماه گذشته فیسبوک چندین قابلیت جدید را به این پلتفرم اضافه کرده و سعی دارد تا بیش از پیش کاربران خود را راضی نگه دارد. بیشتر این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا کاربران برای خریدهای خود از این شبکه استفاده کنند و بدین ترتیب نیازهای خود را در این بخش برطرف کنند.

 


 

حالا قرار است امکان سفارش غذا از طریق فیسبوک نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. علاوه بر آن؛ شاهد امکان خرید بلیط؛ رفتن به کتابخانه و ... خواهیم بود.

فیسبوک در وبلاگ رسمی خود با عنوان این مطلب گفته سعی دارد راه‌کارهایی را در اختیار مردم قرار دهد تا بتونند هر آن‌چه را که به دنبالش هستند به‌سرعت پیدا کنند؛ کارهای‌شان را تسریع کنند و حتی با سرعت بیشتری به سمت مقصدشان بروند.

این سرویس‌ها ابتدا در آمریکا ارائه می‌شود و بعد از گرفتن فیدبک‌ها و رفع مشکلات احتمالی به سایر نقاط دنیا فرستاده می‌شود. 

هم‌چنین با امکانات جدید فیسبوک؛ اعضای خانواده می‌توانند در انجام کارهای خود یا جایی که می‌خواهند به آن‌ سفر کنند با دیگر اعضای خانواده و حتی دوستان‌شان صحبت و مشورت کنند.

باید دید که فیسبوک تا چه میزان به توسعه و گسترش خدماتش ادامه می‌دهد. در طی چند ماه اخیر بارها شاهد بودیم که فیسبوک سرویس های مشابه با قابلیت‌های اسنپ را به شبکه خود اضافه کرده است.

 


 

نظرات : 0

ثبت نظر

95315