۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

امکان پخش ویدیوهای زنده در اینستاگرام فراهم می‌شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ورج، چندی پیش بود که شبکه اجتماعی فیسبوک امکان پخش ویدیوهای زنده را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد. همان‌طور که می‌دانید شبکه اینستاگرام هم متعلق به فیسبوک است و از مدت‌ها پیش انتظار می‌رفت که شاهد استفاده از این قابلیت در شبکه اشتراک‌گذاری عکس باشیم.

طبق خبرهایی که در برخی از سایت‌های خبری دیده شده؛ مسئولان اینستاگرام در حال تست نسخه بتا هستند و بعد از رفع باگ‌های احتمالی نسخه آلفای آن در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

با توجه به عکس‌های منتشر شده؛ وقتی کاربران در محیط اینستاگرام دوربین دستگاه خود را روشن کنند امکانی به‌نام Go Insta ظاهر می‌شود که امکان پخش ویدیوی زنده در این پلتفرم اجتماعی را فراهم می‌کند.

فیسبوک از مدت‌ها پیش بر این عقیده است که آینده در اختیار شبکه‌های اجتماعی خواهد بود و همه  کارهای خود را از طریق این‌گونه پلتفرم‌ها انجام می‌دهند. علاوه بر این؛ با افزایش محبوبیت فناوری واقعیت مجازی و گسترش روزافزون کاربردهای آن؛ فیسبوک نیز به فکر استفاده از این فناوری افتاده و سرمایه‌گذاری عظیمی را در این بخش پایه‌ریزی کرده است.

اگر این قابلیت در بخش Stories فعال باشد با کلیک کردن بر روی داستان‌هایی که روی آن‌ها تگ Live خورده؛ محتوای پخش زنده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قبل از فیسبوک؛ شبکه اجتماعی اسنپ‌چپ از این فناوری استفاده کرده بود و به‌نظر می‌رسد با توجه به موفقیت عظیم آن؛ به Stories اینستاگرام هم اضافه شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81188