۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

نسخه جدید واتس‌اپ با امکانات جدید عرضه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ایندیپندنت، با گسترش روزافزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی؛ سازندگان این برنامه‌ها به‌طور پیوسته در حال ارائه نسخه‌های جدید به‌منظور برطرف کردن باگ‌های احتمالی یا اضافه کردن امکانات جدید جهت جلب رضایت کاربران و احتمالا اضافه کردن کاربران جدید هستند.

یکی از پراستفاده‌ترین پلتفرم‌های تبادل پیام در فضای مجازی شبکه پرمخاطب واتس‌اپ است. این اپ مانند خیلی از برنامه‌های مشابه به کاربران امکان برقراری ارتباط از طریق پیامک؛ ویدیو و تماس را می‌دهد. تمام این سرویس‌ها به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران این شبکه است.

واتس‌اپ به‌مانند همیشه اقدام به عرضه نسخه جدید از این اپلیکیشن کرده و ابزار جدیدی را در اختیار استفاده‌کنندگان از پلتفرم کرده است.

یکی از این امکانات امکان ویرایش و اصلاح عکس‌ها قبل از ارسال روی شبکه است. این کار با استفاده از یک دوربین جدید که داخل این نسخه تعبیه شده؛ امکان‌پذیر شده است.

هم‌چنین کاربران می‌توانند قبل از ارسال عکس‌ها؛ ایموجی و نوشته به آن‌ها اضافه کرد یا با امکاناتی که برای طراحی فراهم شده؛ با استفاه از قلم‌مو عکس‌ها را به‌طور کل تغییر داد.

با درنظر گرفتن این‌که شبکه‌های اجتماعی رقابت نفس گیری را دنبال می‌کنند همه دست‌اندرکاران به ‌دنبال راه‌های تازه‌ای برای کسب مخاطب جدید هستند و عرضه نسخه‌های به‌روزرسانی بخشی از این سیاست است.

باید دید نسخه جدید تا چه اندازه می‌تواند مخاطبان خود را راضی کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

44281