۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

موفقیت اچ‌تی‌سی در فروش فزاینده هدست‌‌های واقعیت مجازی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید هدلاینز، رئیس هیأت مدیره این شرکت در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها ضمن اعلام این خبر گفته که اچ‌تی‌سی موفق شده دقیقا 140 هزار دستگاه هدست وایو را در بازار به فروش برساند که در نوع خود موفقیت بزرگی است.

همان‌طور که می‌دانید فناوری واقعیت مجازی یکی از فناوری‌های درحال توسعه در جهان است و امیدهای زیادی به آینده آن است. شرکت‌هایی مانند گوگل؛ سامسونگ و ... نیز هدست‌هایی برای بهره‌گیری از این فناوری وارد بازار کرده‌اند.

اما نکته‌ای که در این میان قابل توجه است فروش بالای این وسیله علی‌رغم قیمت بالای آن است که جای تحسین بسیار برای این شرکت دارد.

 

 

هم‌چنین باید به این مسئله اذعان کرد که هنوز کاربردهای این فناوری چندان توسعه پیدا نکرده‌اند به‌همین دلیل این تعداد فروش آن‌هم برای تنها یک برند زیبایی کار اچ‌تی‌سی را بیشتر از پیش می‌کند.

اما با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم شرکت‌های بزرگ در این زمینه و توجه خاصی که به آن در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف می‌شود باید منتظر یک جهش ناگهانی برای این هدست‌ها بود.

هرچند که اچ‌تی‌سی در این راه رقبای قدرتمندی مانند آکیلیس ریفت و سامسونگ گیر را می‌بیند اما به گفته مقامات این شرکت؛ وایو آماده است تا رقابت سختی در بازار روبه‌رشد VR داشته باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

32028