۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

درآمد خیره‌کننده آلفابت و گوگل در سه ماهه سوم 2016 میلادی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گجت مش، معمولا به این موقع از سال که می‌رسیم شرکت‌های بزرگ دنیا گزارشی از عمکرد مالی خود در سه ماهه قبل را منتشر می‌کنند و یکی از آن‌ها شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت است.

طبق گزارشی که این شرکت ارائه کرده در این بازه زمانی موفق شده به رقم خیره‌کننده 22.4 میلیارد دلار دست پیدا کند که رقمی فوق‌العاده و بالاتر از پیش‌بینی‌‌های قبلی است.

آن‌ها در مدت مشابه سال 2015 توانسته بودند درآمدی در حدود 18.6 میلیارد دلار داشته باشند اما با آمار جدیدی که اعلام شده؛ درآمد آن‌ها با یک رشد ۲۰ درصدی همراه بوده است.

 

 

شرکت گوگل هم که در حقیقت زیرمجموعه آلفابت است در این مدت توانسته 22.2 میلیارد دلار درآمد داشته باشد در حالی‌که این رقم در سال 2015 18.5 میلیارد دلار بود.

درآمدهای این شرکت از بخش تبلیغات بوده است و در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل یک افزایش 33 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرمالی شرکت آلفابت در این خصوص می‌گوید: عمده جستجوهایی که در گوگل صورت گرفته در حوزه موبایل و ویدیو بوده و همین دو بخش؛ قسمت عمده درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهند.

هم‌چنین در طی این مدت Other Bets دیگر زیرمجموعه آلفابت توانسته درآمدی معادل 197 میلیون دلار را به‌نام خود به ثبت برساند که در این بخش؛ شاهد ضرر بوده‌ایم.

اما گذشته از این حرف‌ها باید منتظر سه ماهه پایانی بسیار موفقی برای آلفابت باشیم چون در این مدت محصولات پر سروصدای زیادی مانند گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس وارد بازار شده‌اند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

35529