۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

مایکروسافت آفیس بیشترین بهره را از تاچ‌بار جدید اپل می‌برد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیجیتال ترندز، همان‌طور که اطلاع دارید پنج‌شنبه شب گذشته یکی دیگر از کنفرانس‌های اپل برگزار شد و این شرکت به معرفی محصولات جدید خود پرداخت.

یکی از مواردی که در این کنفرانس مطرح شد و به‌نوعی یکی از مهم‌ترین گفته‌های اپل در این مراسم بود در خصوص امکانات و ویژگی‌هایی است که نوار لمسی به‌کار گرفته شده در مک‌بوک پروی جدید به کاربران هدیه می‌شود.

آن‌ها به این مسئله اشاره داشتند که بسیاری از اپ‌های طرف سومی که از این تاریخ به‌بعد وارد بازار می‌شوند از این قابلیت استفاده‌های زیادی خواهند کرد.

به‌عنوان مثال بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری دنیا یعنی مایکروسافت قصد دارد تا پشتیبانی از این نوار جدید را در برنامه‌هایی مانند Word؛ Excel؛ Powerpoint و اسکایپ اضافه کند که خبر خوبی برای اپل و کاربران محصولات این شرکت است.

مایکروسافت در وبلاگ مربوط به خود با اعلام این مطلب گفته که کاربران Word می‌توانند با استفاده از این نوار لمسی یا همان تاچ‌بار از امکان Word Focus استفاده کنند که به کاربران اجازه می‌دهد تا همه نوار ابزارهای داخل صفحه را پنهان کنند و تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشند. با استفاده از این کار؛ کاربران می‌توانند همه این نوارابزارها را به تاچ‌بار اضافه کنند و لذت بیشتری را از کار در محیط مایکروسافت ورد ببرند.

هم‌چنین این قابلیت در پاور پوینت و اکسل نیز به‌کار گرفته می‌شود تا کاربران محیط بهتری برای کار در اختیار داشته باشیند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

13706