۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

اوج فناوری؛ زیبایی و مد در ساعت هوشمند آرمانی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیجیتال ترندز، برند معروف ایتالیایی به‌نام امپوریو آرمانی یک ساعت هوشمند جدید را تولید و به بازار معرفی کرده است.

این ساعت می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای مد و در کنار آن دنیای فناوری را بسیار خوشحال کند؛ چون این ساعت هوشمند خوش استیل به اینترنت متصل است.

مطمئنا کسانی که دوست دارند از جدیدترین فناوری‌های روز و آخرین اپ‌های سلامت و تندرستی بهره‌مند شوند و در عین حال یک ساعت جذاب و مطابق با مد روز بر دست داشته باشند این ساعت هوشمند بهترین گزینه است.

این شرکت ایتالیایی برای طراحی و تولید ساعت فوق با شرکت Fossil همکاری داشته است. صفحه این ساعت مانند ساعت‌های کلاسیک است و در آن خبری از امکانات و قابلیت‌های مولتی‌تاچ نیست.

 

 

اما کافی است که این ساعت به اینترنت متصل شود. بلافاصله تمام فعالیت‌های ورزشی و عادات خواب کاربر را واکشی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد. هم‌چنین می‌توان با این ساعت موسیقی را کنترل کرد؛ نوتیفیکیشن‌های مختلف دریافت کرد و حتی با آن عکاسی کرد.

باتری این ساعت تنها ۳ تا ۴ روز دوام می‌آورد که نسبت به ساعت‌های هوشمندی که از رقبای قدرت‌مند آن مانند اپل و اندروید در بازار می‌بینیم چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد.

رنگ‌هایی که برای تولید این ساعت درنظر گرفته شده رزگلد؛ مشکی و سربی است. علاوه بر آن؛ اگر کاربران تمایل داشته باشند می‌توانند آن را با بندهای چرمی یا فلزی سفارش دهند. قیمت پایه این محصول 245 دلار است و قیمت‌های بالاتر آن به 400 دلار هم می‌رسد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80394